v-snaar.. help

Joenne@Slider

## Street Legal ##
HELP !! HEB NET EEN NIEUWE V_SNAAR GEHAALD MAAR HIJ MAAKT NU ERG VEEL TOEREN EN KOMT VEEL MINDER SNEL VOORRUIT

HEB IK DE VERKEERDE MAAT V_SNAAR MEEGEKREGEN ??

wat is de goede maat voor een yamaha neo's \??
 
Advertisement - register to remove this

Haal eens rustig adem :p

Gewoon een snaar voor Yamaha Neo's kopen, zijn verder geen bijzondere maten in ofzo. Het kan dat ie even wat in moet slijten en dat ie daarom overtoeren maakt. Als ie gewoon bovenin de poulies en onderin de vario komt is dat het geval waarschijnlijk.
 
Het kan zijn dat je hem de verkeerde kant op gedaan hebt, als je een ori snaar hebt gekocht staan er pijlen op, bij malossi kevlar volgens mij niet. maar die pijlen moeten dus de richting in staan hoe jouw overbrenging draait :)
 
leg je snare naast elkaar...is die nieuwe tzelfde als je oude? dan is t een kwestie van inslijte
is die anders...hebbie een verkeerde en moet je gewoon dezelfde gaan hale (en de oude meeneme)
greetz Ken
 
Rem0n said:
Het kan zijn dat je hem de verkeerde kant op gedaan hebt, als je een ori snaar hebt gekocht staan er pijlen op, bij malossi kevlar volgens mij niet. maar die pijlen moeten dus de richting in staan hoe jouw overbrenging draait :)

hmm is dit zo? ik gooi mn v-snaren er altijd maar gewoon in... :s
 
Back
Top