[V]DR zuiger/zuigerveer voor pia AC

Status
Not open for further replies.

Arnie

Boinaarz
Gezocht een zuiger van DR voor een pia ac. Is een speciale maat en bij dealer kost die 50euro :S OF heb je nog een zuigerveer van een dr dan is die ook welkom want die hadden ze ook niet :'( Wie kan me helpen?
 
Advertisement - register to remove this

fout !!!!!!!!!!!!!

denk eens na man aap !!! da kan toch nooit je man maar een bepaalde ruimte tussen want en zuiger zitte en een zuiger veer past nooit zonder te kijken op een zuiger (dikte, grote lengt) dus haal gewoon een nieuwe of uit de winkel nieuwe veren maar dit gaat nergens over

[V&A Ban]
 
Zuiger

Eej heb de zuiger nog, is zo goed als nieuw, lag 2 weken een DR onder toen is ie in beslag genomen.

Zuiger mocht ik als souvenir houde, de cillinder niet.
Zitten zuigerveren bij, maar die zou ik niet gebruiken, jij hebt namelijk overmaat veren nodig. Zuigertje mag je voor 25 Euro hebben
 
Re: fout !!!!!!!!!!!!!

Originally posted by thiekuh
denk eens na man aap !!! da kan toch nooit je man maar een bepaalde ruimte tussen want en zuiger zitte en een zuiger veer past nooit zonder te kijken op een zuiger (dikte, grote lengt) dus haal gewoon een nieuwe of uit de winkel nieuwe veren maar dit gaat nergens over

[V&A Ban]

1: off topic
2: leer nederlands
3: lijkt me dat een zuigerveer voor 47mm DR gewoon om 47mm DR zuiger past :|
 
DR 70 zuigerveren zijn niet zo bijzonder hoor.. ik geloof dat het 47 boring en 1,2mm C slot veren zijn.

50 euro? :eek: zoek een andere dealer.. een complete (dus met zuigerveren) DR zuiger kost 50 gulden ofzo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top