zippie sp Zip Ultimate Member 24 January 2004 #1 Ik zoek een complete en in goede staat verkerende kabelboom, voor een zip AC. Moet met groot en klein licht zijn....
Ik zoek een complete en in goede staat verkerende kabelboom, voor een zip AC. Moet met groot en klein licht zijn....
Tjeerd.W gaat ie hard he? 24 January 2004 #2 ik weet niet of je er wat aan hebt. maar ik heb binnenkort een kabelboom van een NRG LC SD te koop. ik hoor het wel als je hem nodig hebt. later
ik weet niet of je er wat aan hebt. maar ik heb binnenkort een kabelboom van een NRG LC SD te koop. ik hoor het wel als je hem nodig hebt. later
zippie sp Zip Ultimate Member 25 January 2004 #4 als je me eerst even laat weten wat je hebt, van welke scoot, welke staat enz. dan kan ik kijken wat ik er voor over heb
als je me eerst even laat weten wat je hebt, van welke scoot, welke staat enz. dan kan ik kijken wat ik er voor over heb
zippie sp Zip Ultimate Member 26 January 2004 #7 Originally posted by nylez zip ac goede staat Click to expand... je hebt pm