Aidan384838
Well-Known Member
Hallo.
daar ben ik weer.
de v clic van mij (ja ik heb hem nogsteeds) begon een beetje kuren te vertonen. Accu geladen niet goed meer bij door een slecht contact bij de aansluitingen van de stator.
De witte stekker. Dat was een ontsteking met 3 draden wit groen geel. Nu had mijn scooter alleen maar wit en geel dus de groene draad werd overbodig. Zo heeft die al jaren goed gereden. Nu dacht ik weetje ik bestel gewoon een nieuwe ontsteking kan geen groot kwaad. Maar nu maar gekozen voor het gen met de juiste hoeveelheid draden. Wit en geel. Accu laden is nu goed bij. Alleen start hij elektrisch niet meer.
zelfs een beschrijving van wat ik al gecontroleerd heb.
-vonk check bij elektrisch starten
-Accu zakt niet onder de 11,2 volt tijdens het opstarten, dus die is ook goed.
-start wel met booster??
Peugeot v clic 4takt
80cc
accu is 6 ah dus lekker groot.
Als ik wat vergeten ben te vertellen, ben ik het graag
Weet iemand dit probleem op te lossen?
Groetjes Aidan
daar ben ik weer.
de v clic van mij (ja ik heb hem nogsteeds) begon een beetje kuren te vertonen. Accu geladen niet goed meer bij door een slecht contact bij de aansluitingen van de stator.
De witte stekker. Dat was een ontsteking met 3 draden wit groen geel. Nu had mijn scooter alleen maar wit en geel dus de groene draad werd overbodig. Zo heeft die al jaren goed gereden. Nu dacht ik weetje ik bestel gewoon een nieuwe ontsteking kan geen groot kwaad. Maar nu maar gekozen voor het gen met de juiste hoeveelheid draden. Wit en geel. Accu laden is nu goed bij. Alleen start hij elektrisch niet meer.
zelfs een beschrijving van wat ik al gecontroleerd heb.
-vonk check bij elektrisch starten
-Accu zakt niet onder de 11,2 volt tijdens het opstarten, dus die is ook goed.
-start wel met booster??
Peugeot v clic 4takt
80cc
accu is 6 ah dus lekker groot.
Als ik wat vergeten ben te vertellen, ben ik het graag
Weet iemand dit probleem op te lossen?
Groetjes Aidan