[UT] Wie zin an potje?

ik heb sinds 2 weken geleden mijn instagib rifle weer opgepoetst :D, na 3 maanden inactive te zijn geweest , now its time to whup some muthafucka azz with tha enhanced instagib shockrifle :D
 
Instagib zuigt gewoon, voor mensen die niet uit wapens kunnen kiezen. Bij nw heb je teminste nog inzicht nodig welke wapens je moet pakken.
 
Vet, gaan we nou allemaal screenies posten.. :)
Ik zal er ff een paar opzoeken!!
Hmm, heb niks online staan. Geduld dus totdat ik thuis achter de pc heb gezeten... :)
 
Last edited:
Vertel me nou eens wat er zo geweldig is aan instagib. Heb er namelijk geen flauw idee van :)
En er blijken hier veel instagibbers te zitten.
 
het is gewoon veel uitdagender als NW, NW blaas je 6 raketten met RL in een gang en je pakt 3 man de dood in , het is gewoon doelloos knallen, met instagib moet je iig echt aimen op je opponent 1 missertje kan fataal aflopen :D, instagib roeleerd gewoon het is veel uitdagender, je moet er echt op oefenen eer je er wat van kent, eens je er wat van kent is het heerlijk die n00bs te ownen :D :D :D 8)
 
Originally posted by Aerox-Vlammert
het is gewoon veel uitdagender als NW, NW blaas je 6 raketten met RL in een gang en je pakt 3 man de dood in , het is gewoon doelloos knallen, met instagib moet je iig echt aimen op je opponent 1 missertje kan fataal aflopen :D, instagib roeleerd gewoon het is veel uitdagender, je moet er echt op oefenen eer je er wat van kent, eens je er wat van kent is het heerlijk die n00bs te ownen :D :D :D 8)

Wat jij beschrijft zijn newbies :p
Daar reken in me niet toe. En wat d8 je als ik tegen een topspeler iets mis, dat ik dan niet de lul ben ?

Bij nw moet je meer nadeken vind ik, dan kun je nog sugerenen dat iemand uit een hoek komt lopen en kun je een combo plaatsen. Minst je het goeie wapen voor je hebt. Bij instabig hoef je je over dat wapen niet druk te maken.

Wat dacht je van timen ? shieltbelt,armor enz ? Daar zijn geen skills voor nodig ? En bij insta vallen er ook geen posities ofzo te verdeligen.

Instagib is na mijn mening alleen maar de tegenstander opzoeken, goed aimen en dodgen.

Nu jij weer :)
 
Dank u Xtentic...
Imo zijn insta spelers de noobs, ze kunnen het niet winnen van de NW spelers, terwijl die alleen maar rockets opladen en tegelijk wegschieten. Ze denken niet na over combo's die wij maken met de shock terwijl we met boots rondstuiteren ofzo, nee dat is n00b. En idd timen van armor ed, daar hebben ze nog nooit van gehoord, maarja wij zijn de n00bs. Maargoed deze discussie heb ik al vaak gevoerd en er komt nooit een einde aan. Ik voeg zo ff screenies toe van toen ik nog active was :)
 
Hmm als jij het zo opvat... K heb in m'n verhaal geen 1 keer gezegt dat insta spelers newbies zijn. Er zitten hele goeie tussen maar wat ik daarboven zei sloeg op dat ik vbind dat je voor NW meer skills nodig hebt dan voor insta.
 
Ik doelde meer op de gasten die insta spelen en zeggen dat NW rockets om een hoekkie knallen is........

Screenies:
Dit was op campzone2.... insta kan ik dus ook :) Opzich net een sniper rifle..
Shot0021.jpg

Shot0022.jpg

Potje daarna was NW, toen totale ownage.
Shot0023.jpg

Dit is op een lanparty.... Spelend met syncro. De mensen die CTF hebben gespeeld kennen wel wat namen denk ik..
Shot0035.jpg
 
Last edited:
hmmz,TDC > The Destroyers Company? figuren zijn jaar of 3 lang nummer 1 geweest op clanbase, hebben ook veel Jolt stuff gewonne:)

ikzelf speelde vroeger in ]|[ maarja,das de goede oude tijd;)

greets

Lyco
 
Originally posted by -=MOL=-
Ik doelde meer op de gasten die insta spelen en zeggen dat NW rockets om een hoekkie knallen is........

Screenies:
Dit was op campzone2.... insta kan ik dus ook :) Opzich net een sniper rifle..

Hier stonden wat pics ;)

CZ2 roelde, ook naar CZ 3 :? :)
 
Uiteraard. 11 dagen ook met wat forummembers, maybe nemen we gelijk een speed scootertje mee dan om fun te maken daar ofzo :D
 
Originally posted by -=MOL=-
Uiteraard. 11 dagen ook met wat forummembers, maybe nemen we gelijk een speed scootertje mee dan om fun te maken daar ofzo :D

Beetje laat ;) maaruh ik ga niet 11 dagen, paar nachtjes :) 11 Dagen is me iets teveel van t goede, ga je ook naar PZZ ? :p

Soon eens met zn alleen weer potje Instagibben? :)
 
Back
Top