This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Universele Remklauw.

Wesley S.

DE EMHAER BOY!
See ,

Ik had even een vraagje over een remklauw.

Stel je hebt voor een Aerox voorwiel met monsterdisk, dan neem je natuurlijk een remsetje van een aerox (brembo + zooi). Maar je hebt achter een Runner LC DD blok met een dikke kiesler velg. Dan zit je met 2 verschillende remklauwen en reservoirs. Dat is natuurlijk geen gezicht...

Dus vroeg ik me af: Bestaan er ook universele remklauwen voor achter ?

Want een brembo remklauw past (volgens mij) niet op pia en andersom. Dus vroeg ik wat mensen op msn en die zeiden dat er voor mina een Brakingremklauw met custom adaptor voor achter gebruikt kan worden... Is dit ook zo bij piaggio..

Ik hoop dat jullie me snappen :+

mvg,
Wesley.
 
Klauw past idd niet..

Maar je kan wel gewoon de zelfde potjes nemen hoor ..
Dat is geen probleem... Dat is gewoon je kabel vanaf je klauw naar je potje doen.. en vast schroeven met de banjo bout..
 
Dus gewoon aerox remsysteem, alleen dan ipv. een brembo achter gewoon een runner remklauw Dus de "remkabels" zijn ook universeel, of ook gewoon de runnerremkabel gebruiken?
 
Yup ..
Rem kabel/Slang van een brembo systeem kan je gewoon op een runner remklauw schroeven..

Zou voor de rest geen problemen moeten opleveren.
 
Oke thanks, dan ga ik opzoek naar een Aerox Remset + losse runner klauw :W

Maar bijv. een S6 Remklauw kan je niet zo aanpassen dat je hem ook achter kan doen ? Dmv. custom adaptor...
 
Okidoki..

Maar dat weet ik niet van die S6 remklauw..
Dat zou je moet proberen/uitmeten etc.. want zoveel ruimte heb je ook niet tussen je velg en klauw..