Ah, snap ik. Groot deel van onze klas drinkt niet haha.Doe ik nooit, alleen mijn vrouw.
En iemand die te veel op heeft pak ik helemaal niet achterop.
Kunnen ongelukken door gebeuren.
Je weet nooit wat die allemaal uithaalt achter op de scooter.
B.D.W mijn vrouw drinkt nooit.
Geloof je zelf zeker.Ah, snap ik. Groot deel van onze klas drinkt niet haha.
Ik neem sowieso geen mannen achterop.Ok, hoe lossen jullie dat gewoonlijk op, om zowat iedereen mee te kunnen nemen?
Nee, zo'n helm bestaat niet.Nu, ik vroeg mij af, bestaat er zoiets als een helm die je kunt verstellen qua grootte ofzo?
Daarom zijn er verschillende maten helmen beschikbaar.Niet iedereen z'n hoofd is even groot natuurlijk.
Heb je mijn antwoord wel gelezen ?Maar maat L past altijd. Zit soms iets te losjes maar wel goed genoeg
Wedden van niet ken er genoeg met een dikke kop die echt nooit in een L passen, waaronder ikzelfMaar maat L past altijd. Zit soms iets te losjes
Ok, hoe lossen jullie dat gewoonlijk op, om zowat iedereen mee te kunnen nemen?
Ben je wel een speciaal geval.Wedden van niet ken er genoeg met een dikke kop die echt nooit in een L passen, waaronder ikzelf
Heb je mijn antwoord wel gelezen ?
Bedankt!Maar de tip voor een passagier is gewoon zorgen dat hij zich goed vasthoud en niet tegenhangt maar gewoon met jou mee beweegt in een bocht. Voor de rest is het niet zo spannend.
Kei slim idee!En heeft de passagier een kleiner koppie zoals ik, een muts kan helpen om de extra ruimte op te vullen.