uitvallen van motor

mieluh1984

Well-Known Member
hoi ik heb een neo's en heb er gister een nieuwe uitlaat opgedaan een leovince zx ook heb ik de rollen vervangen die ik er bij heb gekregen toen ik dat deed paste bij het vervangen van de rollen de starter krans er niet meer op naar wat martelen heb ik hem gewoon vast gedraait op goed geluk hij rijdt nu goed trekt alleen in het begin sloom op dus moet nog de trekveertjes vervangen maar dan nu ik reed vanmiddag een kilometertje op 10 80 km/h en ineens ging ie slomer rijden en op het laats viel hij uit kreeg hem ook niet meer direct aan bij de eerste startpoging bij de 2de wel en ben toen langzaam rijdend naar huis gegaan waar kan dit aan liggen ?

moet ik er een grotere sproeier erin doen 80 bv of ligt het aan de vario ik durf er nu niet meer op te rijden heb hem nu een poosje maar nooit problemen gehad alleen naar het opvoeren nu

ik hoop dat iemand mij het antwoord kan geven alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Juist. je moet dus ook je carb afstellen wanneer je een uitlaat vervangt. Best kans dat je cilinder is warmgelopen door een te kleine sproeier. Haal je cilinder er eens af.

Mss dat je hem beter wegbrengt om af te laten stellen als ik dit zo hoor.

Mvg,
 
Doe anders ff snel leestekens gebruiken...

wat stylish ook zei. iig grotere sproeier maar niet meteen 10 maten groter. Wat is de rest van je setup?

Ook ff naar de kleur van je bougie kijken. Koffiebruin is goed
 
mijn setup is

cilinder : orgineel
uitlaat : leovince zx
rollen : de bij geleverde

maar wat houd een warm loper precies in dan ?

kan ik wel gewoon blijven rijden als ik er een andere sproeier erin doe,orgineel zit er volgens mij bij minerelli horizontaal 72 mm in en ik heb nu een 80 mm gehaald.

ik hoor het wel

alvast bedankt
 
mijn setup is

cilinder : orgineel
uitlaat : leovince zx
rollen : de bij geleverde

maar wat houd een warm loper precies in dan ?

kan ik wel gewoon blijven rijden als ik er een andere sproeier erin doe,orgineel zit er volgens mij bij minerelli horizontaal 72 mm in en ik heb nu een 80 mm gehaald.

ik hoor het wel

alvast bedankt

Je cilinder is te warm geworden door een arme mengsel. Haal je cilinder er af en je ziet precies wat er is gebeurd en nee hier kun je niet mee door blijven rijden. Hij doet het niet voor niks niet toch;)

btw, mee geleverde rollen willen niet per se de goede rollen zijn;)
 
Back
Top