Uitlatenoverzicht hulp gevraagd :)

Status
Not open for further replies.

Razma

Well-Known Member
De reden van al m'n topics over uitlatenmerken was dit:
http://www.scootertuning.net/overzicht_main.php

het uitlaten-gedeelte is nog verre van compleet, maar het is een begin :!

Uiteraard nog alle hulp voor verdere aanvulling welkom:
* ontbrekende afbeeldingen & types
* ontbrekende merken + info
* aanvullingen ervaring met bepaalde types
* specifieke foto's per type uitlaat
* fouten melden (die zullen er wellicht nog inzitten...)
* overzicht uitlaten voor scooters met injectie
etc...

en ja.. het is de bedoeling dat ook een groot aantal cilinders zo wordt ingedeeld...

Special thnx to Bas@Area & MinaRallyLC, Freez en iedereen die in de andere topics nuttige info heeft neergezet (oa Gr00te uitlatentopic)

[edit]Malossi uitlaten zijn idd nog niet toegevoegd omdat ik nog geen duidelijkheid heb ivm types etc
 
Advertisement - register to remove this

Ik zie alleen het oude model Reverse ertussen staan, intussen is er een nieuw model van de Gianelli Reverse, compleet andere ophanging en tot het expansie-gedeelte is de uitlaat veel smaller geworden met (nog) meer lasnaden.

Ik heb hem nu ongeveer een weekje op mijn SR Stealth zitten, prestaties zijn zijn beetje gelijk met het oude model (heb ik ook gehad) maar verkleurd wel heel erg snel.
 
Originally posted by X-treme SR
Ik zie alleen het oude model Reverse ertussen staan, intussen is er een nieuw model van de Gianelli Reverse, compleet andere ophanging en tot het expansie-gedeelte is de uitlaat veel smaller geworden met (nog) meer lasnaden.

Ik heb hem nu ongeveer een weekje op mijn SR Stealth zitten, prestaties zijn zijn beetje gelijk met het oude model (heb ik ook gehad) maar verkleurd wel heel erg snel.

ik heb geen idee?
bruikbare foto voor het overzicht?
 
Originally posted by Razma
als je hier het juiste plaatst vervang ik het meteen..

Kan je hier wat mee Razma?:)
HRII_PR.jpg
 
Originally posted by X-treme SR
Ik zie alleen het oude model Reverse ertussen staan, intussen is er een nieuw model van de Gianelli Reverse, compleet andere ophanging en tot het expansie-gedeelte is de uitlaat veel smaller geworden met (nog) meer lasnaden.

Ik heb hem nu ongeveer een weekje op mijn SR Stealth zitten, prestaties zijn zijn beetje gelijk met het oude model (heb ik ook gehad) maar verkleurd wel heel erg snel.

Dit is de nieuwste foto van de website van Giannelli..
95_reverse01sito.jpg


iemand meer info over de nieuwe versie?
 
TECNIGAS RS

Kenmerken: titanium-look demper met merkplaatje
Geschikt voor: standaard cilinders, laagtoerige 50/70
Pasvorm: -
Geluid: blikkerig en schel (dempingmateriaal moet snel vervangen worden)
Afwerking: Geen stevige lak. Onderhoud is noodzakelijk
Bijgeleverde rollen of trekveren? -
Opmerkingen: -



deze staat bij de middeltoerige uitlaten, maar bij de specs staat dat ie voor laagtoerige cilinders is :?
 
wie heeft er nog meer info en pix van/over:
(info over onder ander voor welke blokken etc)

* TNT uitlaten
* TJT uitlaten
* Bidalot S1
* AGP
* R-Force
* Kenji
* JollyMoto
* Malossi 180 uitlaat (met nieuwe demper versie)
* ASP 1/2 180
* Arrow (zie paar posts terug)
* Top Racing
etc
 
Last edited:
AGP Competition:

Mina Horizontaal, Deze uitlaat zit op het vermogen van een C20, maar geeft meer koppel af!
Een top uitlaat die nog heel onbekend is in NL, zeer mooie pijp! voor getunde 70cc MHR-EVO-Manston-Speed cil.

FastShop.asp


Pia, Deze uitlaat zit op het vermogen van een C20, maar geeft meer koppel af!
Een top uitlaat die nog heel onbekend is in NL, zeer mooie pijp! voor getunde 70cc MHR-EVO-Manston-Speed cil.

FastShop.asp


TJT F1:

Mina Horizontaal, Spaanse race pijp voor heftige cilinders, zit op C20 niveau.
MHR, MHR Speed/Cross, EVO, ProRace, Manston etc...

15016.jpg


Pia, Spaanse race pijp voor heftige cilinders, zit op C20 niveau.
MHR, MHR Speed/Cross, EVO, ProRace, Manston etc...

15016.jpg



TJT F1 Black Edition:

Mina Horizontaal, Speciaal 70cc hoogtoerig/race.
Zwarte demper.

15015BE.jpg


Pia, Speciaal 70cc hoogtoerig/race.
Zwarte demper.

15015BE.jpg


TJT Promo:

Mina Horizontaal, Speciaal voor 50cc, met paarse demper!

15001.jpg


Pia, Speciaal voor 50cc, met paarse demper!

15001.jpg


* de TJT Promo is voor meerdere types, zie www.scootparts.nl/order.htm *

TNT:

Mina Horizontaal, speciaal voor 50cc

017171.gif


Pia, speciaal voor 50cc

017171.gif


* de TNT uitlaat is voor meerdere types, zie www.scootparts.nl/order.htm *

Doppler s3:

Pia, rijdt goed op een sport/midrace 70cc cilinder+ 17,5mm carb

dopplergross.jpg


R-Force (Coude zo heet ie in het frans):

Mina Horizontaal, klein volume, (in het FRANS!) homolgue, Concu pour les scooters d'origine, rendement à bas et mis-régimes, meilleure accélération

RFORCE.jpeg


Zie voor de foto: http://images.google.nl/imgres?imgu...t=7&prev=/images?q=R-force&hl=nl&lr=&ie=UTF-8

JollyMoto Racing:

Mina Horizontaal, ...

jollygross.jpg


Pia, ...

jollygross.jpg


Malossi 180 (geloof ik):

Auspuff_180.jpg


Top Racing:

Mina Horizontaal, ...

auspuff_160007.jpg


* de Top Racing uitlaat is voor meerdere types, zie http://images.google.nl/imgres?imgu...mages?q=Top+Racing+auspuff&hl=nl&lr=&ie=UTF-8 *

Astu:+
 
Last edited:
Originally posted by Razma
Dit is de nieuwste foto van de website van Giannelli..
95_reverse01sito.jpg


iemand meer info over de nieuwe versie?

de beloofde foto ;)

DSC00189.JPG


De prestaties liggen zowat gelijk aan het oude model, het uiterlijk is veel veranderd, zoals de ophanging, tuutje van de demper is chroom :W en hij is vooral dunner.
Verkleurt wel gruwelijk, vooral in de bocht wordt ie akelig grijs ;(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top