This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uitlatenoverzicht hulp gevraagd :)

Status
Not open for further replies.

Razma

Well-Known Member
De reden van al m'n topics over uitlatenmerken was dit:
http://www.scootertuning.net/overzicht_main.php

het uitlaten-gedeelte is nog verre van compleet, maar het is een begin :!

Uiteraard nog alle hulp voor verdere aanvulling welkom:
* ontbrekende afbeeldingen & types
* ontbrekende merken + info
* aanvullingen ervaring met bepaalde types
* specifieke foto's per type uitlaat
* fouten melden (die zullen er wellicht nog inzitten...)
* overzicht uitlaten voor scooters met injectie
etc...

en ja.. het is de bedoeling dat ook een groot aantal cilinders zo wordt ingedeeld...

Special thnx to Bas@Area & MinaRallyLC, Freez en iedereen die in de andere topics nuttige info heeft neergezet (oa Gr00te uitlatentopic)

[edit]Malossi uitlaten zijn idd nog niet toegevoegd omdat ik nog geen duidelijkheid heb ivm types etc

Wie nog meer info heeft over bovenstaande Arrows.. let me know..

nog een vraagje ivm de BigOne Racing: ik heb zowat het hele forum gesearched over de Pia discussie HR1 vs de Bigone racing enzo enzo. Wat me vooral opviel is dat er ook zo'n racing versie is voor Minarelli Vertikaal (in tegenstelling tot de HR1 die enkel Pia & Mina was)

Moet deze uitlaat in de middeltoerige of hoogtoerige? klasse?
zelfde vraag voor HR1

alles is welkom en de meeste dingen wel gefotoshopped worden :!

* ivm Doppler: op de website www.dopplereurope.com staan toch plaatjes van de oude uitlaat? (korte alu demper)
Heeft de nwe versie dan exact dezelfde naam? (ook S3R?)

* ivm de evo2 uitlaat voor mina: welke staat er dan nu op de website en iemand die me wat meer over de twee verschillen kan zeggen?

* @ DarkSayan: helemaal geen uitlaat voor morini, of enkel niet voor SR 2000?

Originally posted by Razma
* ivm Doppler: op de website www.dopplereurope.com staan toch plaatjes van de oude uitlaat? (korte alu demper)
Heeft de nwe versie dan exact dezelfde naam? (ook S3R?)

Dat klopt.
De oude pijp met e-keur heeft trouwens ook vastgelaste dempermoeren, dus als je demperwol op is en je moet de zaak losslijpen dan is meteen de demper verknald. De prop op de flens is ook zeer lastig weg te halen.

Da's vaag :s Is de pro race 1 niet bovenlangs en de 2 onderlangs?

Of wacht is de pia versie niet bovenlangs en de mina versie onderlangs

Last edited:
Uhm, volgesmij niet hoowr.

|edit| Ik heb een foto van een srstealth met een pro race2 pijp, alleen ik weet niet hoe je hem als foto neerzet, hij staat overigens wel online. :? (hij staat op scooterfreaks dus de link doet het niet |( )

Last edited:

ik heb ook nog een aantal foto's van die metrakit pro race pijpen maar ik ga ze niet allemaal online zetten. (hebben we toch niets aan?)

Het is heeeeel erg simpel,

Op mina heeft de pro race 1 uitlaat z'n demper bovenlangs, de pro race 2 uitlaat heeft hem onderlangs!
Op pia hebben alle twee de versies de demper bovenlangs.

Status
Not open for further replies.