This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uitlatenoverzicht hulp gevraagd :)

Status
Not open for further replies.

Razma

Well-Known Member
De reden van al m'n topics over uitlatenmerken was dit:
http://www.scootertuning.net/overzicht_main.php

het uitlaten-gedeelte is nog verre van compleet, maar het is een begin :!

Uiteraard nog alle hulp voor verdere aanvulling welkom:
* ontbrekende afbeeldingen & types
* ontbrekende merken + info
* aanvullingen ervaring met bepaalde types
* specifieke foto's per type uitlaat
* fouten melden (die zullen er wellicht nog inzitten...)
* overzicht uitlaten voor scooters met injectie
etc...

en ja.. het is de bedoeling dat ook een groot aantal cilinders zo wordt ingedeeld...

Special thnx to Bas@Area & MinaRallyLC, Freez en iedereen die in de andere topics nuttige info heeft neergezet (oa Gr00te uitlatentopic)

[edit]Malossi uitlaten zijn idd nog niet toegevoegd omdat ik nog geen duidelijkheid heb ivm types etc

Deze missen nog allemaal..
Athena?
Proma?
Ixil?
Fasmem?
Kundo?
Jolly moto?
Top performance? (of houd je het bij Gianelli??)
Ninja?
Tjt?
Doppler?
Endy?
Agp?
Tz?
Fire Box?
Power one?
Tecno?
Zen?
Eurocilindro?
R-Force?
Tnt?
Jl?? (of Speedline special parts.. :? is die van die Rvs uitlaat..)
Arrow?

Dit was et wel weer.. (mss staan er enkele bij, die in dit topic al zijn genoemd, maar k noem nu gewoon alle die er niet bij staan..)

Heb je nog hoop? :henko:

/Edit:
Turbokit R??
T.K.R??
Samba?
Pinasco?
Big One?

Last edited:
Originally posted by Razma
gewoon onder de uitlatenfotootjes het scooterblok kiezen

ik zie het idd, maar ik zat eigelijk bij cilinders te kijken, die doen het nog niet

dat zal ook nog wel een aardig werkje worden

igg veel suc6 ermee nog!

//edit:
ik zie dat er bij C16 staat: Geschikt voor: middeltoerige & hoogtoerige 50/70
denk dat je daar beter 70cc alleen van kan maken.

(50cc kan het grote volume van de nl C16 niet lekker vullen, vandaar dat ie weinig koppel levert op 50cc)

en ohja bij de shot (pia) valt me op dat het een plaatje v.d. shot een mina versie is, dus met een losse flens. bij pia heeft deze echter een vaste flens. mischien is dat wel handig omdat er even bij te vermelden. voor nardo,s btw zelfde verhaal.

dus voor de duidelijkheid: shot&nardo pia versie vaste flens, en mina versie bijde losse flens

nog een opmerking: mischien ook wel handig er bij te vertellen wat je onder een laag, middel en hoogtoerige cilinder ziet. dus bv. middeltoerig: 11 tot 13K oid. eigelijk zou het helemaal mooi zijn als de toerentallen bij de uitlaten zelf komen te staan.

en ik mis de malossi uitlaten? :?

verder worden de bida S2's tegenwoordig ook met lange demper geleverd, dus de zwarte carbon van de c16/c20.

Last edited:
Status
Not open for further replies.