Uitlatenoverzicht hulp gevraagd :)

Status
Not open for further replies.

Razma

Well-Known Member
De reden van al m'n topics over uitlatenmerken was dit:
http://www.scootertuning.net/overzicht_main.php

het uitlaten-gedeelte is nog verre van compleet, maar het is een begin :!

Uiteraard nog alle hulp voor verdere aanvulling welkom:
* ontbrekende afbeeldingen & types
* ontbrekende merken + info
* aanvullingen ervaring met bepaalde types
* specifieke foto's per type uitlaat
* fouten melden (die zullen er wellicht nog inzitten...)
* overzicht uitlaten voor scooters met injectie
etc...

en ja.. het is de bedoeling dat ook een groot aantal cilinders zo wordt ingedeeld...

Special thnx to Bas@Area & MinaRallyLC, Freez en iedereen die in de andere topics nuttige info heeft neergezet (oa Gr00te uitlatentopic)

[edit]Malossi uitlaten zijn idd nog niet toegevoegd omdat ik nog geen duidelijkheid heb ivm types etc

Advertisement - register to remove this

@ Saint: Sinds wanneer heb je deze dan? Ze zijn namelijk al een jaar of 10 ongeveer in Omloop, Volgens me broer was Yasuni toen nog niet eens op de markt/ of ze hadden een super klein aandeel onder de andere B-Merken Net als TechniPuf en MegaKut... Waarvan Metrakit nu nog best wel een goed merk is geworden (Mijn mening)

Hmm aantal merken nog :

- Samba
- TNT
- TJT
- Big One

Samba heb je in 5occ versie, als een Bidalot s2 ofzo, net iets mindere prestaties, en in een 70cc (competition) versie, tussen c16 en c20 of zelfs c20, hoogtoerig dus.

TNT geen bekende prestaties (bij mij):)

TJT heb je ook een soort s2 versie van, en een die presteert als een c20

Big One tussen c16 en c20 in

Foto's moet ik even zoeken :)

TNT uitlaat, krijg nou wat... Nog nooit een TNT performance part gezien behalve Lagers, voor de rest alleen Optic styling.... Zeer wijze onderneming Razma, Zal veel vragen beantwoorden, nog veeeeeeeel mooier zou een Powerband erbij zijn....

uitlaatsambamin.jpg

Samba 50cc versie

Ziet er heeeel netjes uit.. :W

maar houd je het bij deze uitlaatfoto's of moet je nog zelfgemaakte hebben, waar je dan zelf witte achtergrond achter zet..?? (aangezien bij.v Bidalot c16/c20 oude type staat met Kevlar demper, en de meeste 'beginners' mss dan in de war komen met de Yasuni, die nu alleen nog Kevlar dempers gebruikt..??)

als ik die main page open van het uitlatenoverzicht, kan ik nergens naar aan link drukken oid?

iig ziet het er mooi uit, maar ik kan dus niet de uitlaten bekijken 8P

iig goed initiatief dit :W

Status
Not open for further replies.
Back