Uitlatenoverzicht hulp gevraagd :)

Status
Not open for further replies.

Razma

Well-Known Member
De reden van al m'n topics over uitlatenmerken was dit:
http://www.scootertuning.net/overzicht_main.php

het uitlaten-gedeelte is nog verre van compleet, maar het is een begin :!

Uiteraard nog alle hulp voor verdere aanvulling welkom:
* ontbrekende afbeeldingen & types
* ontbrekende merken + info
* aanvullingen ervaring met bepaalde types
* specifieke foto's per type uitlaat
* fouten melden (die zullen er wellicht nog inzitten...)
* overzicht uitlaten voor scooters met injectie
etc...

en ja.. het is de bedoeling dat ook een groot aantal cilinders zo wordt ingedeeld...

Special thnx to Bas@Area & MinaRallyLC, Freez en iedereen die in de andere topics nuttige info heeft neergezet (oa Gr00te uitlatentopic)

[edit]Malossi uitlaten zijn idd nog niet toegevoegd omdat ik nog geen duidelijkheid heb ivm types etc

Advertisement - register to remove this

Warning: main(overzicht/uitlaten_middeltoerig/overzicht_uitlaten_middeltoerig_pia.php): failed to open stream: Permission denied in /hsphere/local/home/scootert/scootertuning.net/overzicht_uitlaten_middeltoerig_pia.php on line 3

Fatal error: main(): Failed opening required 'overzicht/uitlaten_middeltoerig/overzicht_uitlaten_middeltoerig_pia.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /hsphere/local/home/scootert/scootertuning.net/overzicht_uitlaten_middeltoerig_pia.php on line 3

Ik d8 ik meld het even :)

fixed :)
Btw bij uitlaten laagtoerig pia kan ook nog de tecnigas next R chrome uitvoering (nieuw model met blauwe demper) Had er vorige week eentje liggen hier.... heb helaas geen pic..

@ $aint: ja, graag.. en ook van alle 'modellen' evo etc, maar ja.. pix en info daarover is niet zo simpel...

@ DarkSaiyan: tnt pix heb ik nog (persmap), maar moet nog ff aanvullen :)

Jollymoto / Arrow <- Heeft me broer zeer goede prestaties mee behaald(NRG)... De uitlaat zelf weegt net zo zwaar als je Giropinpas waarmee je 362 euro pint om het te betalen ;)....

Originally posted by X187
Jollymoto / Arrow <- Heeft me broer zeer goede prestaties mee behaald(NRG)... De uitlaat zelf weegt net zo zwaar als je Giropinpas waarmee je 362 euro pint om het te betalen ;)....

wat bedoel je?
Jolly is niet gelijk aan Arrow?
Met welke heeft ie goede resultaten gehaald?

Arrow.... Maar de Jolly ontbreekt ook in de lijsten evenals de Arrow. Wat me nogal verbaast is dat ik nooit een topic/setup @ Forum heb gelezen waar een Arrow in voorkomt... Terwijl Arrow toch een hele tijd al in Omloop is....En toch een zeer goede/dure/originele uitlaat is die zeeeer weinig voorkomt en zelf hier in Amsterdam maar bij 1 dealer hangt...

Originally posted by X187
Arrow.... Maar de Jolly ontbreekt ook in de lijsten evenals de Arrow. Wat me nogal verbaast is dat ik nooit een topic/setup @ Forum heb gelezen waar een Arrow in voorkomt... Terwijl Arrow toch een hele tijd al in Omloop is....En toch een zeer goede/dure/originele uitlaat is die zeeeer weinig voorkomt en zelf hier in Amsterdam maar bij 1 dealer hangt...

welke arrow?
deze? :rolleyes:
arrow-limited-series-mina.jpg

review + results asap:)

De jolly 70 voor minarelli vertikaal is wel duidelijk dacht ik zo:) die is wel te krijgen en de prijs ligt dacht ik rond de 320. Ik heb em een keer gehoord, en het geluid is dof en fel. kwaliteit moet goed zijn, bij redelijk onderhoud. Pasvorm is goed, en de ophanging is redelijk sterk. Hij zou dan denk ik in het middeltoerige rijtje moeten komen, alhoewel ik niet veel snellere uitlaten voor minarelli vertikaal ken als deze, afgezien van de evo en de Mhr.

oja, inne, je bent de Big One's vergeten, die zijn er voor zowel pia, mina, als mina verti. Op pia zou het wel eens een hoogtoerige kunnen zijn. Mina's weet ik zo niet... zijn verkrijgbaar bij fast-parts voor zover ik weet

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back