This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uitlatenoverzicht: hulp gevraagd (again)

Razma

Well-Known Member
Aangezien er echt veel gebruik wordt gemaakt van het uitlatenoverzicht op ST.net ga ik er opnieuw mee bezig de komende dagen...

Enkel.. ik heb jullie hulp wederom nodig !
Ga in dit topic aub niet vragen waar een uitlaat verkrijgbaar is, of iemand één of ander plaatje heeft of wat ook, maar blijf ontopic met ervaringen, posten van foto's en types etc zodat we eindelijk eens het overzicht kunnen voltooien (of tenminste.. proberen!)

Dit is het huidige overzicht: http://www.scootertuning.net/overzicht_main.php

Waarmee kan je helpen hier?
* Fouten opsporen in het huidige overzicht
* Fotootje(s) posten die gebruikt kunnen worden als aanvulling (het juiste type -bijv een Pia versie- voor het pia overzicht, ipv een ander type)
* Aanvulling van een nieuw merk en/of type (graag met fotoshopbare foto) en wat uitleg (+eventueel ervaring)

Als er iemand zich écht verveeld.. ik zoek een duidelijk overzicht met foto's van de Malossi uitlaten (per jaar/type) en evo uitlaten aangezien er bijna niemand écht duidelijkheid over heeft over de kleine verschillen in expansie, demper, ophaning etc.

de hebo gara 70 staat bij de rubriek middeltoerige uitlaten hoewel er in de beschrijving staat dat het om een laagtoerige uitlaat gaat.

voor de rest zal ik ook ff zoeken naar uitlaten die er niet bij staan oid.

thnx idd

Verder heb ik de website van Turbokit gevonden (www.turbokit.net), maar iemand die ook ervaring er echt mee heeft.

ontbrekende merken: Stage6, Jollymoto, Polini Evo's, Malossi, Samba, nog niet alle TJT uitlaten, KRD, Athena, Proma, Ixil, Fasmem, TP, Doppler nog niet alles, Endy, AGP, TZ, FireBox, PowerOne, Tecno, Zen, Eurocilindro, R-Force, TKR & Pinasco

evo70 versie2 mina
(als het goed is zijn hier ook nog AC/LC versies van, zeker weet ik dat helaas niet)

Attachments

• Polini Evo2 Minarelli.jpg
    35.2 KB · Views: 174
IXIL twinner

nieuwe twinners zitten 3 proppen in, 1 demper is dan in gebruik, dus elke demper een prop, en bij de bocht een prop.
Zonder proppen gewoon een standaard geluid, zonder proppen een echt race-monster, rijd goed op 50cc zonder proppen loopt hij helemaal top!

zoek je nou foto;s van die uitlaten of juist iemand die er ervaring mee heeft?

Edit://dit is geen evo maar een 50 cc uitlaatje

evo pijpie's

top performance pijpie

(foto van scoop643)

een doppler

malossi

mischien heb je hier iets aan