uitlaten op brute setup

Dennis.H

Dani Pedrosa
hallo,

aangezien ik nergens iets echt goeds kon vinden over resultaten van uitlaten op minarelli, vraag ik het toch maar.
ik zoek een goede uitlaat voor op m'n:
- evo70 tuned
- carters evo tuned
- 28mm keihin
enz..

ik bedoel dan niet dat ik hele waslijst met uitlaten te horen krijg die we allemaal wel kennen, maar ik wil weten wat de ene uitlaat doet t.o.v. van de andere.
ik zelf zit te twijfelen tussen de: Yas C20, Yas C21, HR 2. en verder misschien nog de KRD F1, TJT F1, team pijp.

misschien dat er mensen zijn die zelf ervaringen hebben met zo'n setup en me kunnen vertellen wat de ene uitlaat wel heeft en de andere niet, toeren, powerband, pk's, koppel enz.

Thanx in advance,
Dennis

Advertisement - register to remove this

gewoon kijken voor Yasuni C21 denks zo...
is gebleken dat ie het best liep, en anders yasuni c20/Tjt F1 komen overeen en komen na de c21..
en de Krd F1 pijp bleek toen iets minder dan de Yasuni C20 te lopen...

maar over de Team en Hr2 pijp kan ik niks zeggen, want ik heb er ook nog niks van gehoord en ben er wel benieuwd naar...:)

de team pijp is te laagtoerig (ala c16), die kan je dus zoiezo laten liggen.

de c21 is idd het beste getest op een SPEED TUNED, aangezien die totaal anders is dan jouw evo zou ik niet gelijk zeggen dat de c21 het beste zal lopen...

c20 heeft zich wel bewezen, all-round goeie pijp.

tjt f1 is nog niet erg veel mee getest, toch zijn er geen slechte scores mee neer gezet.
evenals de hebo r2 en krd f1 (de laatste 2 zijn behoorlijk hoogtoerig...)

m.a.w. vraag het aan je tuner (op welke uitlaat en carb de cilinder is getuned)

Vraag gewoon aan je tuner voor welke uitlaat je cilinder getuned is? Zal hij vast wel rekening mee gehouden hebben toch?

Al zit je met een C20/21 vaak heel goed, een echte all-rounder :p

thanx voor de nuttige reacties :) hier heb ik tenminste wel wat aan.

de uitlaatpoort is niet heel veel aan gedaan, (hier kan ik verder niks over zeggen).
maar ik wil eigelijk weer es wat anders als C20.
ben nu heel erg aan het twijfelen tussen de C21 en HR2, want de HR2 zie je toch ook weer niet zo veel op minarelli dan dadelijk de C21.

of je nou met een C21 of een HR2 of wat dan ook, een hele hoge score op de bank haalt, maakt me niet zo heel veel uit. de scooter is bedoelt als sprintscooter, dus ik wil de beste uitlaat voor op straat hebben zeg maar.

Dennis..

Back