This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uitlaten: Hebo, Yasuni, Malossi

Martinus

Self-Testing=Succes!
(Ik hoop dat ik hierover een topic mag aanmaken).

Ik heb namelijk een vraag, welke uitlaat zou volgens jullie goed presteren op volgende setup (Is voor op een Honda Camino sprinter,alweer:L )!
Ik moet niet weten welke de beste is, want dat is een domme vraag waar niet op geantwoord kan worden , maar watk wil horen is wat wel goed zou samen gaan of dergerlijke :

Hebo Manston II cilinderkit
85mm drijfstang MHR
HPI digitaal / MHR Eprom ontsteking
MHR2000 vario en Over range poly
24mm vlakschuif
11*35 vertanding (standaard)
En de rest van de bijhorende shizzle...

Ik dacht aan het volgende:

Hebo Racing 5
Hebo Racing 4 (Wat is het verschil eigenlijk tussen de 4 en 5?)
Yasuni C21
Malossi Team

Of neem ik hier wat te hoog toerige uitlaten.. ?
Graag jullie mening... ik hoor alles graag, goed en slecht:*

Mvg
 
Cilinder niet getunned neem ik aan.
Piaggio blok?

Zou je denk C21 best snel af schrijven verder nooit echt positief over gekomen. De Dpr Team 2006 of Koopmans DPr of Xsh Dpr hoe je hem wilt noemen zou je ook kunnen proberen. Eventueel Hebo racing 2.
 
Last edited:
Bedoelen jullie de Hebo Racing Replica 2?
Lelijke demper vind ik wel, is wel wat aan te doen

Een c21 heb ik idem al veel goeds over gehoord

Maar een Hebo 4-5 is dus out of the question?
 
eigenlijk is het geen honda blok, het is een echte brommerblok.
apart iets, maar dat neemt het principe ervan natuurlijk niet weg.

om niet te lassen moet je al beginnen met een minarelli uitlaat met losse flens.
 
Cilinder is lichtjes getuned en afgewerkt door Ruben Claes van hier op het forum.
En this geen pia blok, Een camino blok dus met die onderdelen erop .

Die cilinder is van Fabio Delhaye geweest zeker?
Minarelli Horizontaal LC cilindertje.

Ik zou er gewoon een c21 opgooien.
Zeer goede all-round uitlaten idd, en zal wrs ook wel goed lopen.
HR 4/5 zou ik niet nemen voor Minarelli.

Cilinder is trouwens standaard, c21 zal wel leuk presteren.

Grtz
 


Zou kunnen spasta, ruben had hem van iemand over gekocht, kitje was enkel gemonteerd, 0 min gedraaid .Idem Lc cilinder minarelli hor.
Cilinder heeft Ruben wel wat afgewerkt en lichtjes getuned achteraf-:-

Njah,er zijn er veel die c21 zeggen..
En de DPR Team 2006 zou dat ook een goede keuze kunnen zijn?
 

Niet op Minarelli. Als je de Pia pijpt aanpast wel.
 
Zit er dan zo'n groot verschil kwa presaties tusse de mina pijpen en pia pijpen?

Kdenk datk gewoon veilig jullie raad ga volgen en voor een C21 ga.
Weet iemand btw wat de plaat dikte is van een Yasuni C21?
 
Zit er dan zo'n groot verschil kwa presaties tusse de mina pijpen en pia pijpen?

Kdenk datk gewoon veilig jullie raad ga volgen en voor een C21 ga.
Weet iemand btw wat de plaat dikte is van een Yasuni C21?

Ja verschil is best groot is pijpen de c21 Van Mina scoort allround heel hoog. op piaggio daar in tegen zie je der niks over en staan ze bijna alleen maar te koop. En de Dpr Team 2006 (Koopmans Dpr, XSH Dpr) scoort weer heel goed op Pia en hoor je weer niks over op mina.