Uitlaat...

  • Thread starter Thread starter Rogue six6six
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
R

Rogue six6six

Guest
Ik was vandaag gaan kijken voor 'n pijp voor onder m'n scoot. ik had eindelijk 175.- piek gekregen voor wat foto's te scannen. maar dat terzijde.

ik dus naar shop van menten. voor 'n 2e hand pijp. zegt ie. "we hebben nu geen 2e hands hier, wel nieuwe" ik vraag dus: "wat kost 'n nieuwe dan, en welke" zegt ie: "de goedkoopste kost 260,- "

nou veel te duur dus. op naar shop van lemmens. hmmz normaal hebbe die wel 2e handse maar nu dus natuurlijk niet..

ARG ik me aan 't ergeren.

dus naar Cabo. tja daar hadden ze er ook geen.

komt Xerious met 'n tip.

Cicleshop Heerlen hebben er ook.

dus ik bel op . vraag of ze 2e hands hebbe, nee dus maar wel nieuwe. ik vraag dus hoeveel..

134 piek zegt ie..... hmmz das niet veel

ik ben dus die pijp gaan halen.

ik heb nu dus 'n technigass next..

m'n scoot trekt veel beter.....

owkay. jullie denken nu, waarom willen wij dit weten ..

tja dat weet ik niet maar ik had gewoon zin om te posten.


bye .. Rogue

[This message has been edited by Rogue six6six (edited 23 May 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

Lees jij weleens ooit commentaren op dit forum, ben jij uberhaupt een beetje kritisch met wat je koopt?

GOEDKOOP = DUURKOOP, dit geldt op vele gebieden, maar toch vooral op "tuning"spul...

Technigas is een overgewaarde uitlaat, waarbij veel mensen na een paar weken/maanden hun demper om hun oren zien vliegen...

En dat hij trekt als een wilde aap, ach ja... tis maar wat je gewend bent...

Nou, veel plezier (en vooral succes) ermee, wil niet lullig doen, maar echt een strakke actie is het niet...

Heel scooterliefhebbend Nederland kotst zo onderhand op die uitlaat...

No offence...

Greetz.
 
Haha, een technifrats uitlaat
biggrin.gif
Mijn originele uitlaat blaast harder
biggrin.gif
 
ik had eerst z'n original look pijp van sito erop. dus niet m'n originele! maar deze heeft echt wel betere prestaties. en kost maar 130 piek!

tja goedkoop is niet duur.

en die pijp ziet er mooi uit.

zal wel aan mij liggen,


ps : NON TAKEN

[This message has been edited by Rogue six6six (edited 23 May 2001).]
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Lees jij weleens ooit commentaren op dit forum, ben jij uberhaupt een beetje kritisch met wat je koopt?

GOEDKOOP = DUURKOOP, dit geldt op vele gebieden, maar toch vooral op "tuning"spul...

Technigas is een overgewaarde uitlaat, waarbij veel mensen na een paar weken/maanden hun demper om hun oren zien vliegen...

En dat hij trekt als een wilde aap, ach ja... tis maar wat je gewend bent...

Nou, veel plezier (en vooral succes) ermee, wil niet lullig doen, maar echt een strakke actie is het niet...

Heel scooterliefhebbend Nederland kotst zo onderhand op die uitlaat...

No offence...

Greetz.



hahahahah ik lach me een krome worst!

--------------------

eerst zeg ik ik denk een NRX te kopen, word die afgekraakt.

--------------------

die hadden ze daar trouwens ook niet.

nu word weer de next afgekraakt.

-------------------

als ik afgeraakt wil worden stuur ik wel een brief naar scootin waarin ik zeg scootin sux.

dan word je snel genoeg afgezeikt!

lol.

maakt 't uit. 't is jullie recht op eigen mening, net als mijne. maar een beetje positieven feedback is altijd leuker. maarjah diegene die m gezien hebben vonden 'm allemaal vet.
 
ik vind 't niet zo raar hoor, je koopt steeds de ergste uitlaten die er bestaan als je wat goeds wil koop dan een iets duurdere waar je later nog wat aan hebt die uitlaten waar jij 't over hebt zijn gewoon kut
 
Rogue Six, je moet je grote mond houden man. Je rijdt godverdomme op een scooter van een paar duizend piek, dan ga je toch niet bezuinigen op 2 tientjes ofzo? Ben je soms op je hoofd gevallen?
En dat je ook nog eens Bart gaat afkraken is tot daar aan toe, als je niet tegen kritiek kan moet je idd maar naar scootin schrijven waar je tenminste met gelijkwaardige mensen te maken krijgt...

Verder: Freeze, ook deze topic sluiten, slaat weer helemaal nergens op dit gebrabbel...


[This message has been edited by -=PIN=- (edited 24 May 2001).]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top