uitlaat...

fatih

Well-Known Member
eey ik heb een dna
helemaal standaart maar de begrenzers zijn er uit waarschijnlijk
hij loopt rond de 65/70
maar ik wil em origineel hebben ,,
lukt het als ik een nieuwe laser x pro neem met prop er in
dan heb je namelijk minder trekkracht waardoor ik minder kw heb toch..
??
 
Advertisement - register to remove this

als je alleen je pijp veranderd met een prop erin heb je soms nog zelfs kans dat die rustiger aan doet :)
maar het kw zal hetzelfde blijven of e.v.t minder worden tenzij je de pijp gaat ongrenzen.
 
Daar zit ook een begrenser in , met die dingen erin loopt hij alleen maar kutter.

En nee je kan die begrensers er niet uithalen zonder dat je een boete krijgt , dan is hij niet goedgekeurd meer.
 
moet een nieuwe hebben de sito plus die ik nu heb is oud en geroest ,,tijd voor een nieuwe ;)

welke uitlaat is dus best mooi en moet orgineel zijn :p,, ik weet hij trekt heel wat minder dan maar moet wel een beetje prestatie hebben ;)
 
RemcoV said:
Daar zit ook een begrenser in , met die dingen erin loopt hij alleen maar kutter.

En nee je kan die begrensers er niet uithalen zonder dat je een boete krijgt , dan is hij niet goedgekeurd meer.


maar met die uitlaat loopt die orgineel ... trekt en rijd die best goed toch?
 
ik heb dus een gianelli next met prop, en met de prop erin liep ie dus nog maar 25 ofzo, en je kan van dat geld net zo goed een std uitlaat kopen van sito+ ofzo of een tecnigas basic, gianelli go etc....
 
fatih said:
dus met twinner loopt die voor geen meter ?


volgens mij ben je een beetje vezot op die twinner om zijn looks, maar in het echt begrensd en onbegrensd is die pijp gewoon ruk, kan jen og beter een nr- (ni)x kopen.

beste keuze is dan of een vervagings st.d uitlaat of een andere std. uitlaat bijv een teruglopertje van ee std. zip sp oid..

ik weet niet om wat voor scooter het gaat ?
 
Rene said:
volgens mij ben je een beetje vezot op die twinner om zijn looks, maar in het echt begrensd en onbegrensd is die pijp gewoon ruk, kan jen og beter een nr- (ni)x kopen.

beste keuze is dan of een vervagings st.d uitlaat of een andere std. uitlaat bijv een teruglopertje van ee std. zip sp oid..

ik weet niet om wat voor scooter het gaat ?


staat boven aan ;)
een gilera dna;)
nr- (ni)x ???
 
fatih said:
staat boven aan ;)
een gilera dna;)
nr- (ni)x ???


nrxnix ken je die niet :p

Gianelli NRX staat hier op het forum algemeen bekend als de NR NIX pijp omdat het gewoon een rot uitlaat is.
die Ixil is ook niet alles :)
ik zou er dan eerder een shot onder zetten die begrensd is :W
 
Back
Top