Uitlaat voor Polini Evo 50 ?

Status
Not open for further replies.

Guido Jacobs

Well-Known Member
Zoals in de titel eigenlijk al staat ben ik dus opzoek naar een uitlaat voor mijn polini evo 50 (tuned). ik zat te denken aan een c20. maar ik wil jullie mening er nog over horen eigenlijk. wat is qua prijs ook een goede uitlaat die de toeren van een evo aan kan?
alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

een evo draait niet perse toeren , en elke uitlaat kan deze cilinder aan , ook een std uitlaat..

echter welke uitlaat er het beste op reageert is een ander verhaal..

een C16 en C20 zijn 70cc uitlaten , op 50cc doen ze het en ook redelijk goed , echter niet optimaal zoals het hoort. beter neem je een uitlaat die ook voor 50cc is.

maar waar moet het op? minarelli? piaggio?

en met alleen de uitlaat ben je er niet , de rest van de setup moet ook goed zijn anders krijg je een belabberd effect.

ook de tuning van de cilinder is nogal bepalend voor hoe het gaat lopen.

en tussen tuning en tuning zit behoorlijk wat verschil...
 
een evo draait niet perse toeren , en elke uitlaat kan deze cilinder aan , ook een std uitlaat..

echter welke uitlaat er het beste op reageert is een ander verhaal..

een C16 en C20 zijn 70cc uitlaten , op 50cc doen ze het en ook redelijk goed , echter niet optimaal zoals het hoort. beter neem je een uitlaat die ook voor 50cc is.

maar waar moet het op? minarelli? piaggio?

en met alleen de uitlaat ben je er niet , de rest van de setup moet ook goed zijn anders krijg je een belabberd effect.

ook de tuning van de cilinder is nogal bepalend voor hoe het gaat lopen.

en tussen tuning en tuning zit behoorlijk wat verschil...
hij is voor minarelli. ja ik snap dat ik de rest van de setup ook nog zal moeten veranderen, maar ben nu nog naar de uitlaat aan het kijken. wat zal naast de polini evo 50 uitlaat een goede 50cc uitlaat zijn voor die cilinder denkje?
 
het zijn allemaal geen 50cc uitlaten , dus 100% goed word het nooit.

het kan zelfs zijn dat een uitlaat als deze je zuiger molesteerd , ook al meegemaakt.

niet @ evo overigens.

c-16 is helemaal bagger op evo50 , dan heb je je koppel op een heel laag toerental , en is ie vrij flauw en geeft ie ook weinig topsnelheid..

70cc uitlaten hebben veelal een veel te groot volume en een te grote bocht.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top