Uitlaat voor MHR 50

Status
Not open for further replies.

Bas

Administrator
Staff member
Ok, me uitlaat (ginanelly Metal) is dus na ruim anderhalf jaar trouwe dienst gescheurd, dus ik ben op zoek naar een nieuwe.
Wat is een aardige uitlaat voor me MHR cilinder, hij moet voornamelijk stil zijn, en de prestaties hoeven niet top te zijn, gewoon gelijkwaardig aan de Metal, en graag niet te duur.
Ik heb al een paar uitlaten in gedachten, maar ik ben benieuwd wat jullie denken, en graag ook een goed argument erbij, dus niet van die is mooi..
 
Advertisement - register to remove this

Hij vroeg toch om een stillere uitlaat:

SP3!!!

Heheh maar wel gelijkwaardig aan een Metal...
Neem dan gewoon weer een metal?

En voor goede prestaites die pijpen die Ruud noemde.

SvR
 
gsp is geen kut uitlaat want mijn maat heeft ook zo'n een en die heeft hem nu net 3 maanden en er zit nog geen een roest plekje op en ook nog nix mee gebeurd.
 
Zeg kraak die metal niet zo af ja! GSP net zo goed als de Metal............

Metal: 5.53 PK bij 8209 tpm en koppel 4,8
GSprut: 5,23 PK bij 7525 tpm en koppel 4,9

Dus zeg nooit meer dat de GSP net zo goed is als de Metal.
 
En dat is op een standaard cilinder, dus niet echt vergelijkbaar, ik heb eerder wat ervarings gegevens nodig, en anders ga ik me Metal lassen, maar dan scheurt ie toch weer binnen een maand
frown.gif
Nu tuf ik vrolijk rond met een standaard pijp :r

*Update*

Ik krijg dus net te horen dat iemand mijn metal wel wil ruilen tegen een Metrakit Chromen onderlangs die hij heeft liggen, opzich wel verleidelijk, niet dat het ding een enorme herrie maakt

[This message has been edited by Freezerator (edited 11 September 2000).]
 
METRA-KIT is nog slechter dan die metal van jou!!Waarom denk je dat die gast het wil ruilen tegen die metal?!?!?
Probeer die Metal teverkopen ofzo,en koop een YASUNI R!!Beter dan GSP prut en metal...
 
Opgestart door mr. burn-out:
Zeg kraak die metal niet zo af ja! GSP net zo goed als de Metal............

Metal: 5.53 PK bij 8209 tpm en koppel 4,8
GSprut: 5,23 PK bij 7525 tpm en koppel 4,9

Dus zeg nooit meer dat de GSP net zo goed is als de Metal.

hij komt wel in de buurt. en trouwens ik zit de metal niet af te kraken ik vind het juist een mooie uitlaat.


koop gewoon weer een nieuwe metal of een yasuni R of een Z



[This message has been edited by sf50_racing (edited 12 September 2000).]
 
En aan de meeste reacties heb je geen ene ruk. Het valt me op dat een iemand altijd precies dezelfde uitlaat noemt waarvan hij denkt/heeft gehoord dat ie het goed doet. Graag wat motivatie (oei, wat moeilijk) zal altijd wel handig zijn (dan hebben anderen er ook wat aan..)
Ikzelf zoek ook een uitlaat, vandaar de reactie
wink.gif
 
nou speciaal voor Remkoei:

Je hebt met een MHR50 veel toeren nodig, daarom snap ik niet dat een Metal het goed doet
smile.gif


En met de uitlaten die ik opnoemde krijg je een berg toeren...

1 nadeeltje ze maken een pleuris herrie

Jij rijdt nog met standaard cilinder he??

Koop dan een Hebo Gara en 17,5 mm carb... (heb ik zelf hele goeie ervaringen mee)

Top: 80 digitaal en trekt harder als een Metal met 17,5 mm (dit alles op een Piaggio LC '98 cilinder (de trage dus)
 
Ik denk dat sp3 wel iets te laag in toeren ligt (z'n 5000 ofzo
biggrin.gif
) maar hij is wel stil, maar echt niet de uitlaat voor een race cilinder. Ikzelf loop nu hard na te denken over Jolly Moto, maar ik hik nog teen de prijs aan, aangezien ik ook nog op wintersport wil met vrienden..
 
Je ken ook die nieuwe uitlaat van Polini
gebruiken: de Polini Funky
biggrin.gif

Die schijnt ook errug goed te zijn op de snelle 50cc.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top