uitlaat schoonmaken | shot prestaties

1. Hey, ik krijg volgende week m'n area 51. Er zit een nrx onder. Deze is heel erg vuil, helemaal dof e.d. Hoe kun je een uitlaat het beste schoonmaken? Zodat hij weer als nieuw glimt. En van binnen in met Benzine uitspoelen voor de roetaanslaag o.i.d. eruit te krijgen?

2. Ik ben misschien van plan een andere uitlaat te kopen, zou een shot het beter doen als een nrx op de standaart cilinder? Ik zie op scootparts en easyparts geen shot staan voor de area 51 :?. Op die giannelli site staat hij ook niet, tevens staat de Yasuni R ook nergens te koop, hoe kan dit?

3. Zal een shot beter presteren als een nrx op de standaart cilinder?

4. Weet iemand een goede Coater in omgeving Maastricht?

ps: hoe hard hoort ie ongeveer te gaan met nrx en ontgrenst?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Iemand? Ik zag iemand die zijn uitlaat ging polijsten, dit vind ik niet mooi; dan heb je hem helemaal zilver zonder glans e.d. Kan iemand even een kleine howto zeggen? Welke korrel schuurpapier e.d.

En geeft schuurpapier geen krassen?
 
Originally posted by wallaroo_juul
Iemand? Ik zag iemand die zijn uitlaat ging polijsten, dit vind ik niet mooi; dan heb je hem helemaal zilver zonder glans e.d. Kan iemand even een kleine howto zeggen? Welke korrel schuurpapier e.d.

En geeft schuurpapier geen krassen?

Hmm jah ligt eraan of je het kunt of niet.8P
Bij mij wordt het altijd gewoon netzow als verchroomd hoor.

glimt als de tering.
Wordt gewoon een spiegel zeg maar. :W
 
begin bijvoorbeeld met korrel 200, en werk dan tot korrel 600 ofzo

als alles helemaal geschuurd is ziet het er niet uit, dus kan je best olie branden op het metaal

koop zo'n schuurrolletje voor op de boormachine
 
Ik heb laatst nog ff met zo'n staalborstel op de flex een 4race gefixed. heel prima gelukt, niet grof en goed egaal.

óf de boel (laten) zandstralen, dat levert ook een heel aardig resultaat op.

En idd genoeg dunne lagen lak erover
 
Back
Top