uitlaat polijsten

`Jeroen`

Banned
hey ik weet niet of het hier thuis hoor maarjah

ik heb nu een hebo racing hier liggen maar die is een beetttjjjeee verroest

na twee uur schuren zit ik nu eindelijk weer op de gewone laag ik zie al wat zilver van de uitlaat enzo maar nu zie je allemaal van die deukjes erin net of er allemaal steenjes op geschoten zijn met een pistool ofzo

de uitlaat wil ik nu gaan polijsten omdat hij nog goed presteerd maar mijn vraag is hoe krijg ik die putjes weg
 
Advertisement - register to remove this

hahah jah klopt gewoon schuren jah!!!!!!! haha maar ik denk dat je het niet mnoet doen ( door die verkleuring)
maar moet jij weten je kan hem ook gewoon spuiten he:D
 
of verchromen veel uitlaten zijn ook verchroomd

maar dat kost je te veel ( rond de 100-150 euro's) dus gewoon schuren en polijsten maar beter kan je het spuiten in verband met verkleuren
 
cvz said:
Schuren Schuren en Schuren.. en dan na 1 week is die weer helemaal verkleurd en kan je opnieuw beginnen 8P
of als die verkleurd gewoon terug met poleist pasta overgaan , word het ook terug m00i, maar dan geen week wachten maar om de 2dagen ofzo +ralf+
 
piaggotuning said:
hey ik weet niet of het hier thuis hoor maarjah

ik heb nu een hebo racing hier liggen maar die is een beetttjjjeee verroest

na twee uur schuren zit ik nu eindelijk weer op de gewone laag ik zie al wat zilver van de uitlaat enzo maar nu zie je allemaal van die deukjes erin net of er allemaal steenjes op geschoten zijn met een pistool ofzo

de uitlaat wil ik nu gaan polijsten omdat hij nog goed presteerd maar mijn vraag is hoe krijg ik die putjes weg

die putjes moet je wegschuren met fijner schuurpapier :!
 
Back
Top