Uitlaat piaggio leader 125

Miked2004

New Member
Hallo! Ik heb een Vespa s met een 125cc 4tleader blok, ik ben op zoek naar een uitlaat hiervoor omdat de standaard pijp te saai wordt
Is er een akrapovic voor? Zoja waar kan ik die kopen? Of is er een turbokit voor?

Zie graag antwoordt, gr mike (;
 
Advertisement - register to remove this




Post automatically merged:

komt allemaal van de 1e pagina. Met wat meer zoekwerk zal je vast nog wel wat anders kunnen vinden.

En is het blok van de leader zo anders dat er geen normale piaggio uitlaat onder past? Had tot vandaag nog nooit van de leader gehoord dus heb geen idee
 
Hallo! Ik heb een Vespa s met een 125cc 4tleader blok, ik ben op zoek naar een uitlaat hiervoor omdat de standaard pijp te saai wordt
Is er een akrapovic voor? Zoja waar kan ik die kopen? Of is er een turbokit voor?

Zie graag antwoordt, gr mike (;
wat is je insta mike? heb wel een site voor je, maar ook wat vragen wat ik ga precies hetzelfde doen.
Post automatically merged:

Hallo! Ik heb een Vespa s met een 125cc 4tleader blok, ik ben op zoek naar een uitlaat hiervoor omdat de standaard pijp te saai wordt
Is er een akrapovic voor? Zoja waar kan ik die kopen? Of is er een turbokit voor?

Zie graag antwoordt, gr mike (;
wat is je insta mike? heb wel een site voor je, maar ook wat vragen wat ik ga precies hetzelfde doen.
 
Back
Top