Potlood en superlijm zou zelfs kunnen, denk gewoon creatief, het is er niet ingewalst of gestampt met 200 bar. Van mijn part pak je perslucht om het er uit te blazen.
In geen enkele werkplaats mag deze HBM 9 Delige Profi Haken & Spatelset ontbreken. Of je nu een professional bent of voor een hobby aan het sleutelen be...
www.hbm-machines.com
PS: Als het raar vastgeplakt zit, koop dan desnoods een busje "8 in 1" multispray van de Action om los te weken.
Helaas is niet iedereen vermogend genoeg, zoals jij en ik, om zelf iets te bedenken.
Vandaar de vraagstelling van TS.
Persoonlijk vind ik dat je hier wel iets gematigder op dit soort vragen mag reageren...
Goeieavond, Een vriend van mij heeft een Vivacity, en zit met het volgende probleem. Als hij rijd wil z'n scooter nog al eens uitvallen en stotteren, ook doet de verlichting raar en de toeter doet het ook amper. Mij lijkt dit een massaprobleem? Heb ik gelijk? En zo ja, kan ik dit gewoon...
scooterforum.net
Deze dingen zitten soms echt goed vastgekoekt.
Echt niet grappig wanneer je onder een 10 inch scooter moet liggen.
Maar die dingen zijn dik genoeg om zon koevoet erin te slaan.
Helaas is niet iedereen vermogend genoeg, zoals jij en ik, om zelf iets te bedenken.
Vandaar de vraagstelling van TS.
Persoonlijk vind ik dat je hier wel iets gematigder op dit soort vragen mag reageren...