tazmanian_devil
r&r tuning
hoi, ik heb sinds kort ene athena racing 50 cc (met vlinderpoort)
ik heb deze met een 19 mm carb en een yasuni r, maar hij loopt gewoon niet lekker ermee, het lijkt net of ik mn malossi sport 50 er nog op heb, alleen de gasreactie is beter, ik heb het gevoel dat die uitlaat het niet aankan
maar wat voor uitlaat moet ik er dan op doen (hij is standaard)
ik heb gesearched en dan gekeken wat de meeste op bijv mhr 50 doen std
sommigen zeggen gewoon een shot/r/nardo pijpje, maar dat heb ik dus al en dat loopt gewoon niet lekker,
anderen zeggen c16 maar het tegenargument daarop is dat de inhoud te groot is en je dus geen koppel meer overhoudt
en nog weer anderen zeggen c20 mar het tegenargument daarop is dat die weer te hoog toerig is
kortom wat kan ik nou het beste nemen op mijn cilinder
setup :
athena50 vlinder
19 mm
yasuni r
ik heb deze met een 19 mm carb en een yasuni r, maar hij loopt gewoon niet lekker ermee, het lijkt net of ik mn malossi sport 50 er nog op heb, alleen de gasreactie is beter, ik heb het gevoel dat die uitlaat het niet aankan
maar wat voor uitlaat moet ik er dan op doen (hij is standaard)
ik heb gesearched en dan gekeken wat de meeste op bijv mhr 50 doen std
sommigen zeggen gewoon een shot/r/nardo pijpje, maar dat heb ik dus al en dat loopt gewoon niet lekker,
anderen zeggen c16 maar het tegenargument daarop is dat de inhoud te groot is en je dus geen koppel meer overhoudt
en nog weer anderen zeggen c20 mar het tegenargument daarop is dat die weer te hoog toerig is
kortom wat kan ik nou het beste nemen op mijn cilinder
setup :
athena50 vlinder
19 mm
yasuni r