Uitlaat omlassen

Mizzle.

VW T2b '78 owner
Ik heb een piaggio-uitlaatje gekocht voor me peug en deze moet omgelast worden voor me Speedfight

Nu was ik wel eens benieuwd waar de forum-members hun uitlaat hebbe omgelast en wat de verschillend zijn in prijs en kwaliteit

Dus post je foto's en enige info erover

Greetz
Maik :*

Advertisement - register to remove this

die zijn er niet zoveel hoor , maarja het gaat toch om de prestaties? dat is bij een omgelaste uitlaat niet anders als het goed is..

je moet gewoon een goeie pijp kopen en dat goed omlassen zodat ie hetzelfde blijft

jij wil weten WAAR je je uitlaat kan laten omlassen en hoeveel die persoon er voor vraagt denk ik :)
een vriendin van me, haar vader, is professioneel lasser. hij heeft mij verteld dat het niet zo heel veel werk is om een (pia) uitlaat om te lassen. als jij je blok, cilinder en uitlaat mee neemt naar een profi lasser (of iemand die écht weet wat hij doet) moet dat voor hem geen probleem zijn om het zooitje passend te maken :)
BMF was ermee gestopt volgensmij, maar misschien als je hun nog een keer lief aankijkt en het nog liever vraagt dat ze hun kunsten misschien nog wel 1 keer willen vertonen...

hoop hiermee je vraag beantwoord te hebben.

Back