Cil tunen + uitlaat omlassen

WW-70

Member of SRC Tuning Team
Hey mensen,
ik wil dus mijn ori 50cc laten tunen, hij moet fel lopen en toeren kunnen draaien, welke stage adviseren jullie? En wat gaat me dat ongeveer kosten? En wat kan ik met de cilinderkop laten doen?

Ook heb ik een Polini 4 race omgelast hier liggen en een Tecnigas Next( met een vrij lange flensbuis ).. Aangezien die Polini 4 Race een beetje baggere kwaliteit is wil ik de tailpipe van hem laten verlassen op de Tecnigas Next ( omdat ik pas een nieuwe demper heb en gene meer voor de Tecnigas ) en de bocht van de Tecnigas laten inkorten tot op de lengte van de Polini, is dit een goed idee?

Graag jullie reacties! ( geen reacties over een andere cil kopen want er is alleen nog een 70cc te krijgen en die is me iedere keer warmgelopen )

Greetz,
Gavin!

Advertisement - register to remove this

ik heb dit besloten:
Ik laat me mijn cilinder eerst eens uithonen, met een nieuwe overmaat zuiger, dan kijk ik dat ik hem ergens op stage 2 of 3 laat tunen..
En ik laat me die ForRace opknappen, die heeft toch iets meer kracht en snelheid als die Tecnigas!

Dus deze kan wat mij betreft dicht tenzij iemand weer wat wil toevoegen ( zolang het nuttig is )

Greetz,
Gavin!

Back