This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

uitlaat omlassen

tomos freak

Well-Known Member
heey
ik heb een tomos s25 en wil een andere uitlaat op mijn brommer nouwe had ik thuis een terugloper liggen van technigas ff gekeken en ik vond het wel mooi staan nouwe wou ik een andere uitlaat kopen en die omlassen naar een tomos maar ik weet niet of dat omlassen kan.
dusz niet bij die techni maar een hele andere pijp yasuni ofzowe en dan de bocht van mijn oude techno 70 uitlaat erop lassen
laterz
tomos freak

Volgens mij bedoel je met die Techno 70 de uitlaat die je nu onder je Tomos hebt zitten en dus gewoon past. Zo ja dan kun als die bocht niet teveel verschilt met die van de Yasuni er gewoon afflexen en eraanlassen. Is de bocht anders dan zullen de prestaties van de uitlaat natuurlijk wel veranderen.

als je nou eens duidelijk bent wat je bedoeld. ik denk dat je bedoeld dat je een yasuni gaat kopen die op je tomos past die ervoor gemaakt is (als die bestaat weet ik niet) en dan de demper van technigas erop?

LEZEN

de TS heeft een TECHNO 70 uitlaat, voor een tomos.
Nu wil hij een yasuni uitlaat kopen, en de bocht van een techno 70 uitlaat erop lassen zodat de yasuni uitlaat op zjn tomos past.

leuk idee, ik zou eerder voor de bestaande uitlaten gaan geschikt voor tomos, die zijn ervoor gemaakt en goed genoeg voor een tomos.