Uitlaat expansie begrensd

Tycho0525

Member
Hallo

Nou ik ben weer eens bij de benen genomen op marktplaats. Ik heb een terugloop uitlaat voor mijn Tgb gekocht "zonder begrenzingen". Vandaag de uitlaat binnen gekregen en op mijn scooter gezet. Blijkt hij erg begrensd te zijn in de expansie. Hij ging voorheen met oude uitlaat 70+kmph en haalt nu amper de 35kmph. Hij komt ook helemaal niet in de touren. Er zitten wel 4 gekke laspunten op de expansie. Zou ik de expansie open slijpen en kijken of ik het er dan uit kan halen?of heeft dit geen nut? De voorbocht zit geen begrenzing in. Want net alleen ff met voorbocht gereden en toen kwam die wel in touren. En bij het gat van de voorbocht naar expansie zit ook geen prop.

Wat kan ik er aan doen?

groet
Tycho 20210422_190434.jpg20210422_190420.jpg20210422_190408.jpg20210422_185135.jpg
 
Advertisement - register to remove this

kans zit er dik in dat er een 2de begrenzer in de demper zelf zit.
deze zie je vaak niet goed zitten, Yasuni en Dopples gebruiken een plaat met een dunnere pijp waar je zo inkijkt zonder dat je hem ziet zitten.
pas als de demper uit elkaar haalt en het wol eraf kun je binnen in de geperforeerde pijp wel zien of er een versmalling inzit of een pijpje etc.
 
dat ziet er wel uit als een beste vernauwing.
bedoel je het stukje pijp wat op foto 1 nog aan jou cilinder zit?
je hebt het zo mooi van boven gefotografeerd dat ik het er net niet uit kan halen.
 
dat ziet er wel uit als een beste vernauwing.
bedoel je het stukje pijp wat op foto 1 nog aan jou cilinder zit?
je hebt het zo mooi van boven gefotografeerd dat ik het er net niet uit kan halen.
Nee dit is het stuk van de expansie, niet wat nog aan mijn cinder zit. Maar ben bang dat ik die er niet zomaar uit ga krijgen. Ik probeer morgen ff zonder demper en als dat niet werkt slijp ik de uitlaat open. Kan er anders toch niks mee als die zulke slechte prestatie's levert.
 
Back
Top