Hallo ik ben bezig met een straat setup voor onder m'n nieuwe typhoon. Moet een setup worden die niet te veel verbruikt en niet opvalt voor politie.
Dus een (irritant) knetterende terugloop uitlaat valt af zowiezo.
Ik rij per dag zo'n 40 km voor woon/werkverkeer.
Zat te denken aan het volgende :
- Cilinder: 70cc athena of stage 6 sport of 70cc gilardoni
Ik wil perse een aluminium cilinder, omdat ik geen zin heb om 500 km in te moeten rijden. Gewoon 300km max inrijden en dan knallen. En heb gewoon beter gevoel bij alu.
- Uitlaat : standaard, giannelli go of ixil standaard
- Carburateur : blijft standaard
- Luchtfilter : blijft standaard
- Rollen 7,5-8,5 gram
Wat zal naar jullie idee het snelst lopen?
Zat zelf te denken aan een 70cc stage 6 sport met daarop een ixil uitlaat en 8 gram rollen.
Maru welke sproeier zal ik zetten.
Is een 76 goed om mee te beginnen met afstellen ?
Is het extra smeren van het blok een kweste van een stelschroef uit draaien? Of moet ik dit anders fixen.
Dus een (irritant) knetterende terugloop uitlaat valt af zowiezo.
Ik rij per dag zo'n 40 km voor woon/werkverkeer.
Zat te denken aan het volgende :
- Cilinder: 70cc athena of stage 6 sport of 70cc gilardoni
Ik wil perse een aluminium cilinder, omdat ik geen zin heb om 500 km in te moeten rijden. Gewoon 300km max inrijden en dan knallen. En heb gewoon beter gevoel bij alu.
- Uitlaat : standaard, giannelli go of ixil standaard
- Carburateur : blijft standaard
- Luchtfilter : blijft standaard
- Rollen 7,5-8,5 gram
Wat zal naar jullie idee het snelst lopen?
Zat zelf te denken aan een 70cc stage 6 sport met daarop een ixil uitlaat en 8 gram rollen.
Maru welke sproeier zal ik zetten.
Is een 76 goed om mee te beginnen met afstellen ?
Is het extra smeren van het blok een kweste van een stelschroef uit draaien? Of moet ik dit anders fixen.