olafcz
Well-Known Member
Hallo:
Ik heb onlangs een 2 de hands Gilera Typhoon XR50 gekocht, maar de uitlaat was totaal verroest en bij het erinzetten van de prop is er dus een stukje van mijn uitlaat afgebroken.! Hij liep daarvoor rond de 60/65.
Nou heb ik een nieuwe uitlaat erop gezet een Gianelli. En een andere sproeier ( van 67 naar 72 .
Een maat van me heeft er naar gekeken en heeft er dus een ander sproeiertje erop gezet en hem anders afgesteld waardoor die weer stationair liep ( wat hij eerst ook niet deed ). Ik kan er nou wel goed mee rijden maar hij gaat niet harder dan 40, maar de prop zit nog wel in de uitlaat. Maar zelfs met prop zou hij toch harder moeten gaan dan 45 ??
Weet iemand misschien hoe dit komt? en heeft advies voor me?
b.v.d.
Ik heb onlangs een 2 de hands Gilera Typhoon XR50 gekocht, maar de uitlaat was totaal verroest en bij het erinzetten van de prop is er dus een stukje van mijn uitlaat afgebroken.! Hij liep daarvoor rond de 60/65.
Nou heb ik een nieuwe uitlaat erop gezet een Gianelli. En een andere sproeier ( van 67 naar 72 .
Een maat van me heeft er naar gekeken en heeft er dus een ander sproeiertje erop gezet en hem anders afgesteld waardoor die weer stationair liep ( wat hij eerst ook niet deed ). Ik kan er nou wel goed mee rijden maar hij gaat niet harder dan 40, maar de prop zit nog wel in de uitlaat. Maar zelfs met prop zou hij toch harder moeten gaan dan 45 ??
Weet iemand misschien hoe dit komt? en heeft advies voor me?
b.v.d.