Typhoon 125cc kabelboom op NRG MC3

Ryzuka

New Member
Beste lezer,

ik kom maar niet uit mijn probleem. Online heb ik een wiring diagram gevonden voor de 125cc typhoon 2t. Alleen zijn de aansluitingen van bvb het achterlicht/voorlicht anders. Heb zelf niet zoveel ervaring ermee dus hopelijk kan iemand helpen.

De kabelboom zit op t frame en maakt contact maar achterlicht geeft geen reactie tijdens remmen, dit hoort tegaan branden. Of ik heb de verkeerde kabels gebruikt wat ik niet denk. Help!
 
Advertisement - register to remove this

Je stelt een vraag waarvan je alleen zelf het antwoord kunt weten.
Post hier even het schema van de typhoon en de draadkleuren aan de connector van het achterlicht van je nrg
 
Je stelt een vraag waarvan je alleen zelf het antwoord kunt weten.
Post hier even het schema van de typhoon en de draadkleuren aan de connector van het achterlicht van je nrg
4CF97FC7-74DB-4656-8516-99B162E3AD0C.jpeg

mijn NRG Achterlicht heeft 3 kabels. Zwart, Rood en geel.

Zwart massa
Geel achterlicht klein
rood remlicht groot
 
en? wat was de oplossing ik wil hetzelfde gaan doen namelijk..
ik heb tot nu niks gevonden. achterlicht brand wel maar doet niks tijdens t remmen kwa groter licht.

Ik heb meerdere mensen gevraagd voor advies maar nog niks gevonden.

blijft wel jammer, heb een 180cc NRG Mc3 bijna klaar maar voorlamp/achterlampen kunnen niet missen als ik er vaak op ga rijden :/
 
heb je wel in acht genomen dat bij een originele nrg het remlicht en het achterlicht niet hetzelfde lampje zijn!? je remlicht is de spoiler helemaal bovenop en je achterlicht is de lamp die in je kappen verwerkt zit.
 
Back
Top