Type 3 lamp

Scooter__

New Member
Beste scooterforum,

Ik heb een piaggio zip type 3 met een koplamp unit waar een barst in zat er regen in is geweest toen die buiten stond.
Door het water is het lampje stuk gegaan wil er een nieuwe in doen maar weet alleen niet welke, iemand een idee of een linkje welke ik moet bestellen een nieuwe unit heb ik al thuis liggen zodat er geen regen meer in kan komen natuurlijk nu zoek ik dus alleen nog t glazen gloeilampje die erin moet.
 
Advertisement - register to remove this

Moeilijk kan ook natuurlijk.
Een simpel lampje bestellen via het internet en waarschijnlijk komt er ook nog verzendkosten bij!
Dit wordt wel een duur lampje.
Waarom neem je het lampje er niet uit en ga je langs een automaterialen zaak of een bouwmarkt?
 
BA20D is die van de meeste scooters wel zowel voor als achteren.
Te verkrijgen bij veel scooterzaken, bouwmarkten en zelfs auto onderdelen winkels willen ze ook nog weleens hebben.
In jouw geval zou ik je lampje eruit halen en meenemen naar een winkel :)
 
Een simpel lampje bestellen via het internet en waarschijnlijk komt er ook nog verzendkosten bij!
Dit wordt wel een duur lampje.
Dat is het probleem met de jongere generatie, alles bestellen via het net.
Het interesseert ze geen moer of er kosten bij komen.
Een winkel bezoeken? Huh....??? Een winkel? Wat is dat???
Als ze dit al wel weten, dan denken ze hoogstwaarschijnlijk: waarom zou ik mijn stoel uitkomen wanneer ik dit gewoon via een app kan bestellen?
kwikshit....
Waarom dit soort taalgebruik/opmerkingen?
Zie dit ook op andere topics.
Ik klik niet op de Report-button.
Zo ben ik niet.
Maar ik ben hier wel een beetje klaar mee....
 
Last edited:
shit is perfect engels voor poep. en kwik voor snel. taaltechnisch in orde.
of ga je me vertellen dat KWIKFIT een kwaliteits garage is? een lampje vervangen lukt ze wel.

jij weer nu ook waar kwikshit voor staat.
 
Sjonge jonge zeg... Kan je beter ook geen Tv meer kijken , en zeker niet naar bepaalde Soort Muziek luisteren .
De ... Fuck.. Shitt... Bitch.. Ass-Hole .. Mother-F*cker vliegen je rond e Oren.....
Dat soort "muziek" is sowieso niet aan mij besteed...
Maar ieder z'n meug.
shit is perfect engels voor poep. en kwik voor snel. taaltechnisch in orde.
Dank je voor de wijze les :D
ga je me vertellen dat KWIKFIT een kwaliteits garage is? een lampje vervangen lukt ze wel.
Nee hoor, dat ga ik zeker niet doen.
Ben ook geen fan van ze...

Ik vind het alleen de opmerking/woordkeuze overbodig.
Dat is alles.
Zullen we nu weer on topic gaan?
 
Back
Top