Type 3 gas blijft hangen

Dino97

New Member
Ik heb een zip type 3 en heb hier gister een 17.5 mm dellorto carb op gezet, na het monteren heb ik de scooter geprobeerd te starten en hij schoot gelijk in de toeren (alsof je volgas reed), ik had al gekeken of de gasschuif goed terugkwam en dat deed die, ik keek hierna weer en hij kwam nogsteeds goed terug en alles zat ook goed vast. Stationair stond 1.5 en luchtschroef ook. Wie kan mij vertellen enof helpen met dit probleem? Kan dit temaken hebben met de stand van de gasnaald, misschien valse lucht of een te korte gaskabel?
 
Advertisement - register to remove this

Als de gasschuif goed terug komt , is je gaskabel niet te kort , en je kan de clip van de gasnaald op z'n hoogst zetten , zodat de naald helemaal naar onderen staat , helpt dat niet , gok ik op valse lucht ergens , spuit eens remmen reiniger rond spruitstuk , carb aansluitpunten , en kijk of het lopen veranderd
 
Als de gasschuif goed terug komt , is je gaskabel niet te kort , en je kan de clip van de gasnaald op z'n hoogst zetten , zodat de naald helemaal naar onderen staat , helpt dat niet , gok ik op valse lucht ergens , spuit eens remmen reiniger rond spruitstuk , carb aansluitpunten , en kijk of het lopen veranderd
Dacht inderdaad al zoiets, Dan probeer ik eerst even de gasnaald en kijk ik daarna verder.
 
Back
Top