twinner uitlaten

roadkiller

Well-Known Member
ik ben al enige tijd op zoek naar een leuk uitlaatje maar toen ben ik bij de twinners gestrant ze zeggen dat ze niet goed presteren maar presteren ze wel beter dan een std uitlaat of zijn er ook goeie twinners met goeie prestaties en een mooie look mijn scooter aprilia sr sport is nog helemaal std alleen onbegrenst loopt zo 80 op de teller

als zo twinnen wel goed wel presteren bij een andere setup hoor ik dat graag
 
Advertisement - register to remove this

twinners presteren bijna nooit goed :)
vaak is het gewoon een normale uitlaat met 2 dempers.. of je hebt die Ninja twinner, die bestaat uit 2 pijpen uiteindelijk..

maar ik heb zon pijp nog nooit goed zien presteren :)
 
IMO rommel ,ziet er (soms) leuk uit maar prestaties vallen zeker tegen , en VEEL kabaal..

op 70cc lopen ze helemaal voor geen meter btw..

een Aprilia loopt JUIST met de std uitlaat goed , ik neem aan dat je een minarelli horizontaal hebt?

de SNELLE uitlaten die het goed doen op deze scooter is bijv. een Yasuni R , een uitlaat die zijn koppel op een laag toerental afgeeft , en dus niet de hele tijd toeren loopt te maken en weinig doet..

wat veel uitlaten wel doen..

maar zoals ik al zei loopt een std uitlaat al HEEL erg goed , een andere uitlaat zal het niet veel beter doen , en bovendien ben je daar veel meer spullen voor nodig om dat goed te laten lopen , en om het ook zo te laten blijven lopen..

een andere goeie uitlaat op Aprilia met minarelli motor is de Sito plus imitatie van de italiaanse SR uitlaat , maar die is wel vrij prijzig.
 
maar melf jij hat het over een laagtoerige moter op mijn toeren teller geeft 10k aan zal wel niet helmaal kloppen maar 7k 8k maakt ie zeker wel
 
Back
Top