Turbho RL 50

Dutchnoskillz

New Member
Mijn vraag aan jullie, is een Turbho RL-50 een goede basis of is het een type waar je absoluut niet op wil rijden/sleutelen?

3 jaar geleden een Tomos A35 snor gehad welke ik uit eindelijk heb moeten slopen omdat het framenummer dus afweek van het kenteken. Altijd met plezier gereden en gesleuteld aan de Tomos. Mijn tomos liep uiteindelijk 60kmh op gps terwijl het een snor was. Ik wil nu gewoon een leuk uitziende dagelijkse tomos/scooter die 45kmh mag zodat ik zonder gezeik staande gehouden kan worden.

Ik zag op Marktplaatst een leuke betaalbare Turho RL-50 te koop staan op blauwe plaat welke 60 loopt. Mijn idee is om deze iets terug te schroeven (geen idee hoe) en deze te herkeuren naar geel. Zag dat er al leuke upgrades te koop zijn zoals led knippers en led dagrijverlichting. Kappenset was slecht en aan vervanging toe dus leuk projectje.
 
Advertisement - register to remove this

Een Turbho rl50 is een chinese rommelscooter. Je kan hier het best ver van weg blijven. Gaat snel (uit zichzelf) kapot. Slechte kwaliteit onderdelen, frame en plaatwerk. Ziet er leuk uit maar daar houdt het wel bij op.
Je kan dan beter voor een Sym Fiddle gaan. Zien er een beetje hetzelfde uit maar dan wel degelijk.
Post automatically merged:

Waarom wordt dit trouwens tussen de blogs geplaatst.
 
Een Turbho rl50 is een chinese rommelscooter. Je kan hier het best ver van weg blijven. Gaat snel (uit zichzelf) kapot. Slechte kwaliteit onderdelen, frame en plaatwerk. Ziet er leuk uit maar daar houdt het wel bij op.
Je kan dan beter voor een Sym Fiddle gaan. Zien er een beetje hetzelfde uit maar dan wel degelijk.
Post automatically merged:

Waarom wordt dit trouwens tussen de blogs geplaatst.
bedankt voor je reactie, heb natuurlijk gezocht over de Turbho RL50 en zag dat iemand anders ook een aankoopadvies had gevraagd en ook in dit subforum had geplaatst. wist zo niet anders waar het wel in moest.

Maargoed wat zou er bijvoorbeeld snel aan kapot aan gaan? ik ben niet van plan om harder dan 45kmh te gaan rijden neem aan dat de boel dan ook niet zo veel slijt?
 
Back
Top