Trekveren vespa

Hoi ik heb een vespa sprint 50cc 4t2v, met een ducati gele cdi, 6,1 gram malossi rollen, witte malossi drukveer, en een sproeier 78 als het goed is. Nu heb ik vandaag gele malossi trekveren erin gestopt en die zijn veels te strak voor de scooter en dus trekt die niet goed op en trilt die heel erg in het begin. Heeft iemand met een vergelijkbare setup of kennis hiervoor een idee welke trekveren het beste passen bij mijn setup.
 
Advertisement - register to remove this

Met 50 cc zou ik lekker koppeling standaard houden. Misschien malossi wit/omega goud in combinatie met standaard drukveer.
Het ding is juist dat de koppeling al best redelijk was met de originele trekveren erin samen met de witte malossi drukveer, maar ik wou voor ‘beter’ en ja. Dus welke trekveren zouden het best samen gaan met de witte drukveer? Gewoon originele of iets van malossi?
Post automatically merged:

En wat is eigenlijk de naamgeving van de originele vespa trekveren?
 
Last edited:
Piaggio Trekveren voor voor Piaggio zijn geschikt voor Piaggio , en niet voor andere merken .
betreft welke Kleur / type je nodig heb , ligt aan je Set Up . en elke Scooter is verschillend .
 
Back
Top