Trekveren delta clutch

NickSF2

Well-Known Member
Ik heb een nieuwe delta clutch gekocht en met de std trekveren kan ik niks: Hij komt amper vooruit maar als ik het achterwiel van de grond afhaal loopt hij mooi. ( Kunnen dit de trekveertjes zijn ? )

Setup:
Airsal T-6 Versie 50cc
Technigas Next R chrome
12mm carburateur ( sproeier 66)
Doppler S2BR vario ( 7 gram)
Delta Clutch :)

p.s. Heb mijn membraam pas vervangen..

Advertisement - register to remove this

Rollen = 6,5 en 6 gram geprobeerd ( 7 gram het beste)
Ik was van plan de blauwe trekveren te kopen (delta veren)
De zwarte veren (std) zitten op het strakst

hij maakt op de bok goede toeren,, als ik hem gewoon op de grond zet en op ga zitten tokkelt ie met 20 km per uur maximaal en komt hij niet op toeren

Als hij echt niet verder komt dan 20km/h zou ik het ergens anders inzoeken dan in de koppeling, bijvoorbeeld het mengsel.

Delta veren zijn gewoon hetzelfde als de malossi veren, ik zou eens rode proberen.

Rode heb ik vandaag binnen :), en ja het mengsel kan zeker de boosdoener zijn.. maar ik heb daar nietveel verstand van,, luchtschroef kan niet op anderhalve slag want dan valt de scooter uit met gas geven,, als ik de luchtschroef op ongeveer 1 slag open zet loopt het een beetje..

Conclusie: -Het probleem dat hij niet goed start ligt aan de kapotte choke

-Dat ie niet op toeren komt komt doordat de trekveertjes nog std waren.

-Carburateur is niet meer goed, ligt een 17,5 van arreche wie ik erop laat
zetten door de fietsenmaker

Lekken is wat anders dan niet goed zijn, misschien sluit de vlotter gewoon niet goed af of ben je je vlotterpakking vergeten etc. Jij hebt gewoon nodig wat hierboven ook al gezegd wordt: een grotere sproeier

Dus carburateur afstellen, en idd daarna ook vario+koppeling. Nadat je dat lekken hebt opgelost idd ;)

Back