Dus de orginele veren aanhouden?4 takt hoort meteen aan te grijpen. Je veren zijn dus veels te strak
maar dan is de vraag welke trekveren? de een vermeld het kwa %, en de een kwa kleurcode en stijfheid, en de een kwa rpm+1000rpm kan wel helpen met optrekken
Ik heb ze van dmp, ze heten ook gewoon 1000rpm dmp trekveren, ik vindt ze primamaar dan is de vraag welke trekveren? de een vermeld het kwa %, en de een kwa kleurcode en stijfheid, en de een kwa rpm
heb nu 1500rpm veren van dmp erin, maar blijf een dip hebben met optrekken? of is dit gewoon normaal voor een 4t?Ik heb ze van dmp, ze heten ook gewoon 1000rpm dmp trekveren, ik vindt ze prima
Ik had eerst ook 1500, vond ze ook niet heel lekker.heb nu 1500rpm veren van dmp erin, maar blijf een dip hebben met optrekken? of is dit gewoon normaal voor een 4t?
alleen die delta kan je afstellen, maar er moeten toch veertjes zijn die strak genoeg zijn lijkt me, het is geen toeren monster, maar die koppeling blijft, vooral bij warme motor, te vroeg aangrijpen, heb nu dmp 2000rpm bij besteldIk had eerst ook 1500, vond ze ook niet heel lekker.
maar kan je die malossi koppeling niet gewoon afstellen, of is dat alleen bij de delta clutch?
Dus er ie vrij weinig tegen te doen? Dat ie de eerste momenten traag optrektHeb 2000rpm nu in mn 4t zitten. Eerste aangrijpmoment blijft te laagtoerig, en daarna maakt hij te veel toeren. Ga ze vervangen met 1000
Rij jij ook met 80cc trouwens?Heb 2000rpm nu in mn 4t zitten. Eerste aangrijpmoment blijft te laagtoerig, en daarna maakt hij te veel toeren. Ga ze vervangen met 1000
hmm, blijf het toch raar vinden, sommige 4t zipjes of chinese trekken beter op dan mij, en dat terwijl ik een 80cc heb?, het is puur het optrek moment wat maar kut blijftNee met een 50. Maar ben bang dat het ook met een 80 niet veel gaat doen
Jammer...
80cc malossi
Nokkenas malossi
Orgi vario
Orgi v snaar
Malossi torquedriver
Malossi fly clutch