Trekveertjes

stephan06

Banned
He jongens,

Ik heb een vraagje....wat zijn zo'n beetje de sterkste trekveertjes die er zijn??

Ik heb er nu van die zwarte inzitten (merk...i don't know), maar die zijn nu al lam (plusminus een maand oud), volgens een dealer zijn dit de sterkste!

Volgens mij is dit bullshit, want hij maakt totaal geen toeren bij het wegtrekken!

What to do?

thnx
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by TB:
Kun je niet gewoon dezelfde regelen die je eerst had?

Volgens de dealer waren het dezelfde dan die erin zaten! lekker slim dus
frown.gif
 
neem een sterkere drukveder.... je koppeling kan wel laat aangrijpen maar als je v-snaar dan al zo laag zit dat ie een groot verzet heeft heb je nog nix aan je koppeldingsveertjes
 
ik heb er al een gele malossi drukveer ingehad, die reed helemaal kut, tot de 40 trok ie aardig, daarna trok ie helemaal niet meer door, met veel moete haalde ik een top van 70 op de teller!
en een rode drukveer van malossi, die trok goed op!! maar koste wel 10 km/h op top, en daarzit ik ook niet op te wachten aangezien me top al niet zo hoog is!
znappie, er zit nu dus maar weer een witte malossi in!

------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
en een malossi Multivar!!
 
ik heb nu in m'n scoot blauwe top performances veertjes zitten (+50%) volgens TP, maar welke veertjes zijn sterker? deze zijn nl nog niet sterk genoeg!

------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
en een malossi Multivar!!
 
Voor peugeot heb je zo'n lange witte drukveer en die had ik eerst maar snaar slipte een beetje door(dipje na het wegtrekken) en dus heb ik er een gele(korte) in gedaan, maar die is zelfs nog iets slapper!! maar dat kan wel kloppen, als ik zo op dat kaartje in de verpakking kijk zijn er verschillende versies van de witte en gele veer... naja morgen dus ff een rode veer scoren.
 
Back
Top