Trekt voor geen reet, en das K*T

puffdanny2000

Well-Known Member
he mensen....jullie moeten me even helpen.
ik heb een nrg mc2.
yasuni Z, hebo vario, sproeier 72, snelheid 75 denk ik, rollen malossi 4 gram, verder alles standaard.

maar hij trekt voor geen ene reet. als je aanrijd val je soms zowat om! al van alles geprobeerd, maar kom er nie achter wa het is.....hij komt in het begin totaal nie op toeren....normaal als je stil staat en geeft een keer gas dan hoor je zo vrooooeeeeemmmm :S je snapt me wel, bij mij gaat het van vroem alleen dan nog minder.....wat valt hier aan te doen?
misschien krijgt ie wel wat te weinig lucht dus een powerfilter komt er sowiezo op...maar daar zal het wel nie mee opgelost zijn

weten jullie wat?
bedankt.
danny.

Advertisement - register to remove this

misschien zijn de rollen te licht in verhouding met de drukveer waarschijnlijk zal het dit ook wel zijn, bij puch is een witte drukveer de sterkste maar hoeveel gram rollen zouden daarbij passen?
ennuh hoe haal ik die moer in hemelsnaam los bij de koppeling?

powerfilter niet doen

dat gaat echt niet werken op je 'setup'.

komt je snaar wel onderin??

is hij al ontgrenst?

wnneer begon ie zo te rijden?

17,5 mm carb ??

probeer in carter zoveel mogenlijk de standaard dingen te doen

standaard gewicht rollen
drukveer std
en trekveren mogen ietsje strakker

met std zooi drin moet ie namenlijk best flink van zn plaats komen

op runner heb ik nu 5,5 gram rollen rest standaard

je moet denkik zwaardere rollen.

Originally posted by dieselmaniac
wil je deze ff closen aub, je precies dezelfde ook al open staan in scooters algemeen , dus deze of die andere ff closen graag

laatste keer dat het gemeld moet wordne, meld dit soort dingen gewoon in U&A ipv zelf voor modje te gaan spelen...

ja da was een foutje mensen.....ik denk ook dak gewoon zwaardere rollen moet tenzij de koppeling naar de klote is die moek er dus eerst afhalen, maar dan moek zon rare sleutel hebben en die hebk (nog) niet.

Originally posted by puffdanny2000
ja da was een foutje mensen.....ik denk ook dak gewoon zwaardere rollen moet tenzij de koppeling naar de klote is die moek er dus eerst afhalen, maar dan moek zon rare sleutel hebben en die hebk (nog) niet.

je zult eerder lichtere rollen nodig hebben maat. As je scooter niet op toeren komt moet je dr vooral geen zwaardere rollen in stoppen... Het kan ook heel goed zijn dat je gewoon veel te losse trekveren hebt. Omdat een verbrandingsmotor in het begin maar een heel klein koppen heeft, heb je een koppeling nodig om weg te komen. Met te kosse trekveren grijpt je koppeling al aan als het koppel van je cilinder nog te laag is om weg te komen dus kom je bijna niet vooruit. Probeer er eens wat sterkere in te zetten. En zo'n 'rare' sleutel is gewoon een koppelingblokeringssleutel. Werkt echt prima en kost maar iets van €15,-

Back