Hoi allemaal ik zit met een afstel dingetje dat ik er maar niet uit krijg.
Airsal T6 70 cc
Yasuni R
17,5 mm
Malossi multivar 6g rollen
Malossi delta clutch gele drukveer
Het probleem is dat bij wegrijden vanuit stilstand er maar heel weinig power is. Het toeren verloop is perfect, snel naar de 8500 rpm en dan gestaag door naar zijn top op 10000. Gas herpakken vanaf 25 kmh gaat als de brandweer, ook gas hername op hogere snelheden is perfect. Geen dipjes in het toeren verloop.
Nou zou iedereen zeggen dat moeten de trekveertjes zijn.... tenminste dat leek mij de meest voor de hand liggende oorzaak. Dus heb er meerdere geprobeerd, de zwakste begint aan te pakken (gemeten heb digitale toerenteller) bij 4500 rpm de zwaarste bij 6000rpm maar het maakt 0 verschil met optrekken. Behalve dan dat je bij de zware een bult toeren draait voor je begint te rollen maar nog steeds traag vooruit komt tot je de 25 gepasseerd bent. Ik heb ook verschillende koppelingen geprobeerd maar allemaal hetzelfde probleem. Voor de fun ook maar even geprobeerd met lichtere drukveer en rollen maar wegrijden blijft hetzelfde alleen gas hername is aanzienlijk minder op de lichtere drukveer.
Iemand een idee?