trek in begin traag op

jellevo

Well-Known Member
beste

heb bij mijn nitro de uitlaat vervangen de begrenzing er uit gehaald en heb de gewichtjes vervangen, heb ook de ring van voor bij de overbrenging er tussen uit gehaald. maar nu trekt hij de eerste 20km/h nog slechter dan toen hij origineel was eenmaal na die 20km/h trekt deze heel goed tot een km of 80 maar hoe lan ik deze de eerste 20km/h ook hard laten trekken?
door de trekveertjes te veranderen of eventueel die grote drukveer aan de vario veranderen?

mvg jelle
 
Advertisement - register to remove this

heb de gewichtjes vervangen door de gewichtjes die bij de uitlaat zaten.
ik denk dat hij niet genoeg toeren maakt want wanneer hij die 20 km/u bereikt hoor ik en voel ik dat hij goed in toeren is
 
Die gewichten zijn ook nooit de goeie helaas :)
Vaak zijn ze te zwaar..
Daarnaast moet je bij het monteren van een.andere uitlaat ook meerdere dingen aanpassen, zoals:
- rollen
-drukveer
-trekveren
-sproeier

En natuurlijk de uitlaat.ontdoen van een begrenzer als deze erin zit..
 
ja ik was ook al aan de sproeier aan het denken en zo maar omdat hij na die 20km/h zo goed op trekt zonder stil te vallen dacht ik van dat is de goeie maat maar ja miss wel die veertjes en en denk ook die druk veer .
 
heb de trek veertjes vervangen en ja dit was het probleem nu trekt hij van het begin . alvast bedankt iedereen. maar toen ik deze aan het vervangen was heb ik gezien dat de grote drukveer uitgesleten is en zou deze willen vervangen wat raden jullie aan een straffe en een iets minder straffe
 
hey na een week dat ik die trek veertjes veranderd heb en hij van in het begin optrok doet hij dat niet meer het is terug het zelfde weer tot 20km/u traag en daar na rap zouden die al uitgerokken zijn ?
 
Back
Top