TRANCE ENERGY !!!

CreaToR

Blaat ...
TERING wat was dat vet zeg
smile.gif
... ben net thuis (9:42
biggrin.gif
) ECHT vet. DJ Jean draaide wel fokking slecht
frown.gif
... veel foutjes.
frown.gif

Mauro Picotto was SUPER
biggrin.gif


T.E. heeft van mij een 9 gehad
biggrin.gif

ps. voor de mensen die naar Impulz waren, hoe was dat ?
confused.gif
 
Advertisement - register to remove this

Jean draaide kut????

Hij was echt wel een van de betere van die avond.

En die mauro was wel grappig maar ik had er meer van verwacht.

Dus er gingen nog meer mensen van het forum? Ik heb alleen daniel ontmoet en ogre effe.

SvR
 
Ben net wakker...was om half 11 thuis..Impulz was echt een super feest. Alleen bij billy nasty viel het geluid ff-tjes uit..maarja sfeer was echt super!!!
Tom harding was ook VET beuken pffeeuuw!!
biggrin.gif


mzzls
 
KRIJG NOU DE TYFUS ****ER, HEB IK TOM HARDING GEMIST????? HOE LAAT DRAAIDE HIJ??? SAFRI DUO EN MAURO VOND IK STRONT!!!! OOOOH WAT BEN IK GAAR VAN DIE AVOND ZEG!!
 
T-E was zekers cooool
smile.gif
)
Alleen jammer dat er nergens een plekkie was waar je een beetje rustig kon bellen
frown.gif


Enne ik vond Rank 1 wel zeer goed draaien, Mark Spoon was ook strak, maar Mauro Picotto vond ik weer wat minder... begon 'm een beetje zat te worden rond 5.45 toen Jean eigenlijk op moest. (hadden wel meer mensen last van want iedereen riep "Jantje! Jantje!"
smile.gif
)
 
Trance Energy was echt wel een vette avond! Toch Sjoerd
wink.gif
!
Waar was je trouwens ineens gebleven aan het einde can Mauro Picotto's set? We konden jou, Rody en Roy nergens meer vinden.

Mauro Picotto draaide wel vet vond ik! Vette beukende nummers en een lekkere mix!
(Sjoerd: Mauro heb Komodo trouwens nog wel gedraaid
wink.gif
)
Jean beukte er ook lekker op los! Alleen jammer dat het een beetje een vette sukkel is (Sjonnie
biggrin.gif
biggrin.gif
)
Sjoerd: Ga je 5 mei ook nog naar Shockers? Zo ja, dan moeten we weer effe wat afspreken
wink.gif
!

Greetz
 
We zouden ff iets in het midden gaan staan,

ECHT GAAF toen komodo werd gedraaid, als ik dat liedje nu weer hoor krijg ik weer kippevel.

Was gewoon geslaagd dat feest. Shockers kunnen we ook wel doen lijkt me ook wel lachuh.
Het enigste wat ik jammer vond was de rij bij de muntverkoop en die F*CKING rij bij de bar, en dan ben je GVD aan de beurt en dan is het geen wat je moet hebben uitverkocht.
Maar dan moeten we maar ff wat afspreken voor de volgende keer. Trance Energy is weer op 30-9 geloof ik.

M@zzel

RORO
 
BTW Shocker kan ik niet 1 dag na mijn verjaardag (nou denk je ook swo what, maar vind ik gewoon ff leuk om te vertellen)
Maar dan zit ik op Kreta!

L@terz

RORO
 
FF voor de liefhebbers:
7-7-2001 is in de Amsterdam Arena Sensation 2001...voorverkoop start op 1 mei!

Heb gehoord (via een icq message van Ivo) dat DJ Jean zeer knaken was op Trance Energy... En van vrienden gehoord dat het een beetje commerciële zooi was en ATB ook niet te pruimen was.
Toch vind ik het jammer dat ik niet geweest ben...
smile.gif
 
Ik vond het één groot relaxt feest. Push en Picotto waren goed. Vooral bij Komodo ging iedereen helemaal los.
Ik vond Picotto wel te lang duren. Op een gegeven moment waren z'n beste nummers wel gedraaid en werd het nogal langdradig.
En van Jean heb ik maar half uurtje gezien, want ik moest de trein van 10 voor 7 halen.

En ze hadden van mij wel wat eerder de lasers aan mogen zetten, want in het begin waren de lichten bagger. Maar das mijn mening.
 
Jah das waar die lichtshow was geen show te noemen, klotezooi, echt goedkoop, toen die lasers eindelijk kwamen werdh et wat beter. Ik heb geister nog effe die video van Sensation op gezet en daar waren pas vette lampen man, daar kwijl je helemaal bij weg, das pas een show. En jah ik zit op die Slam! Mailinglist, dus wordt op de hoogte gehouden van alle feesten en data's, en 7 juli is er weer een sensation, en daar wil ik echt wel bij zijn!!!
Verder: die muziek op T.E was echt vet, en dat Ivo een icq messaage doorstuurt is fijn voor um, maar als ik zeg dat muziek klote is, dan zeg ik dat pas als ik het zelf heb ervaren en niet van iemad heb gehoord. Maw: wat lul je.

Verder: Hey Daniel was wel relaxed, je weet ondertussen wel waar ik toen heen ging. Ennuh moeten zeker weer wat afspreken, en nou moeten we ook es een keertje wat afpsreken met dat dat hele forum hiero, bij een vette race ofzo.

En shockers schijnt te veel techno te zijn en daar houd ik niet zo van, mag van mij wel een melodietje bij zitten, een lekker melodietje.

SvR
 
Op TE

Hebben jullie om 3 uur (ofzo?) ergens vooraan nog een gassie in een blauw overhemd al kotsend naar de kant zien lopen?

Dat was ik
biggrin.gif
me avondeten zat knel onder de leren lap van de burgerking. Dus dat moest er ff uit.

Verder de hele avond zo'n beetje last van m'n darmen gehad
frown.gif


Verder wel de muziek kunnen luisteren, IK vond het nogal commercieel (ik had het kaartje voor ik hoorde van impulz)

Sensation en Dance valley ben ik ook te vinden. Vorig jaar wou ik met me Runner met MHR70 erop naar dancevalley, toen liep ie vast... Dit jaar beter.

------------------
If u can't beat them, BURN them.
 
Originally posted by -=PIN=-:
FF voor de liefhebbers:
7-7-2001 is in de Amsterdam Arena Sensation 2001...voorverkoop start op 1 mei!

Hehe
smile.gif
smile.gif

Een feest dat bij mij om de hoek is
smile.gif
Dan ga ik er wel met de scooter heen
smile.gif
Toch maar 3 minuutjes rijden
smile.gif
Kunnen de eventuele liefhebbers me scooter zien
biggrin.gif


Sjoerd & Rody: We moeten zeker weer es wat afspreken
wink.gif
Misschien dat ik van de zomer wel naar Ede kom met de scooter
smile.gif


Steven: Dat vreten van de Burger King was idd ranzig
biggrin.gif
biggrin.gif

Ennuh ik ga zeker weten naar de volgende Trance Energy!!!

Oh ja Sjoerd & Roro: Jullie krijgen nog de groeten van die ene langere Linda (dat lekkere wijf uit me klas
smile.gif
), die kleine Linda heb ik niet meer gesproken tot mijn spijt
frown.gif


Greetz
 
Das relaxed dan spreken we wel af bij de Zwarte Zee....

Hhehe nee just kidding, moet je maar ff doen jah, ennuh, heeft die lange Linda geen ICQ ofzo, ken je lachuh, vaag mens trowuens die kleine Linda, beetje pissed ofzo kon een grapje niet eens waarderen...

Hey ik spreek je wel weer,

Mazzzooohl
wink.gif


SvR
 
Originally posted by Daanje_70MHR:
Steven: Dat vreten van de Burger King was idd ranzig
biggrin.gif
biggrin.gif

Ennuh ik ga zeker weten naar de volgende Trance Energy!!!

Hoezo heb je het zien liggen in de zaal dan?
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


Jah als ik volgende x toevallig kaartjes heb bij de verkoop ben ik er maybe ook weer.
Met lekkere snoepjes
wink.gif


------------------
If u can't beat them, BURN them.
 
Originally posted by Flying Runner:
Hoezo heb je het zien liggen in de zaal dan?
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Ja en ik heb er lekker in lopen baggeren
biggrin.gif

Nee hoor, ik heb er zelf ook gegeten en ik kreeg er geen hap van door me keel
frown.gif

Toen heb ik bennen maar 2 "Twinkies" (= hotdog) gekocht
biggrin.gif


Sjoerd: Die lange Linda heb geen ICQ, geeneens internet
frown.gif
Maar die kleinere Linda is wel een beetje vaag
biggrin.gif
Maar toen we haar tegen kwamen was ze al best wel dronken
smile.gif
Maar als ze nuchter is, dan is ze echt vet relax, alleen lult ze de oren echt van je kop. Aan een stuk door lullen en zo snel dat je het geeneens kan volgen
eek.gif

Hehehe, de Zwarte Zee
smile.gif


L@terz
 
Oh ja Linda, maar die ging al vet vroeg weg!!
Maar boeiuh doe Linda maar de groeten terug!!


En sjoerd???, Sansation?; zullen we doen??? IK HEB ER WEL ZIN IN!!!!
 
Back
Top