trage reactie met snel blokje

speedy gonzaliz

Well-Known Member
hoi ik ben sinds vandaag lid en ik hoop dat nu iemand mij zou kunnen helpen om mijn gekietelde runner blok meer reactie te geven want nu rij ik met een mhr 70cc replica en in het begin moet hij even nadenken voor dat hij hem weg boekt met dezelfde afstelling ree ik met een gietijzer malossi direct op mijn achterwiel nu ......egt niet het lijkt net alsof mijn koppeling te vroeg grijpt maar met blauwe trekveertjes lijkt mij dat onwaarschijnlijk ik rij met mhr replica 19 dell ortho met een 84sproeir malossi 2000 mhr vario 3x5g rollers en 3x 6,8g rollers en mijn 180 teller geeft maar 110 km aan maar voor mij voelt dat aan als 130 was dat? hoe hard rijd nu een runner met die afstelling ongeveer oja en ik rij met een gianelli metall
 
Advertisement - register to remove this

leuk dat je ook leestekens gebruikt :rolleyes:

tja , gewoon een kwestie van afstellen , en zoals altijd is het gewoon een kwestie van proberen , niemand kan jou zeggen wat jij in je vario , in je koppeling etc. moet hebben.

een MHR replica zal waarschijnlijk ook al een stuk beter reageren met een andere uitlaat.
 
Back
Top