G Ghandum Well-Known Member 19 March 2006 #1 ik ga een TP Due Plus 2 kopen.(inc. shot, 21mm, mhr2000 enz.) wat komt hier bij kijken, ik bedoel er mee waar moet ik meer rekening mee houden dan bv mijn DR70, qua montage,slijtage enz.
ik ga een TP Due Plus 2 kopen.(inc. shot, 21mm, mhr2000 enz.) wat komt hier bij kijken, ik bedoel er mee waar moet ik meer rekening mee houden dan bv mijn DR70, qua montage,slijtage enz.
Shane A.k.a. Podolski 19 March 2006 #2 Ghandum said: ik ga een TP Due Plus 2 kopen.(inc. shot, 21mm, mhr2000 enz.) wat komt hier bij kijken, ik bedoel er mee waar moet ik meer rekening mee houden dan bv mijn DR70, qua montage,slijtage enz. Click to expand... Search doet wonderen... Upvote 0 Downvote
Ghandum said: ik ga een TP Due Plus 2 kopen.(inc. shot, 21mm, mhr2000 enz.) wat komt hier bij kijken, ik bedoel er mee waar moet ik meer rekening mee houden dan bv mijn DR70, qua montage,slijtage enz. Click to expand... Search doet wonderen...
ZipSjezer Easy Stuntin 19 March 2006 #5 rekening houden met meer koppel en vermogen gwn enz? verder niet echt iets, zal misschien wel iets sneller slijten, maar verschilt ook per persoon en afstelling. Upvote 0 Downvote
rekening houden met meer koppel en vermogen gwn enz? verder niet echt iets, zal misschien wel iets sneller slijten, maar verschilt ook per persoon en afstelling.
NickL Well-Known Member 19 March 2006 #6 iig je squish goed afstellen en met goede olie rijden Upvote 0 Downvote
G Ghandum Well-Known Member 20 March 2006 #9 welke cilinder is sneller denken jullie stage6racing of due plus? met die setup die ik gepost heb... Upvote 0 Downvote
C Cobus Well-Known Member 20 March 2006 #10 Ik denk dat de TP due plus beter zal lopen ivm een shot, die racing is net iets te hoogtoerig voor een shot. Upvote 0 Downvote
Ik denk dat de TP due plus beter zal lopen ivm een shot, die racing is net iets te hoogtoerig voor een shot.