Toppunt van woede

Status
Not open for further replies.

RS50biker

Well-Known Member
Heb je kort geleden iets meegemaakt waar je echt boos om kan worden, of geschokt, write it here.

My story,

Vandaag ging ik met een vette gllimlach naar school, dat gebeurt bijna nooit, maar goed. Ik had mijn leuke overhemd aangedaan en ging ervanuit dat niks meer stuk kon. Na Geschiedenisles loop ik de klas uit wetend dat aan het einde van de gang het knapste meisje van de wereld naar buiten komt.

Ik ken der al vanaf het begin van het schooljaar en probeer al heel lang met der in contact te komen. Ze heeft een scooter dus dat was mooi, maar toen werd het winter en ging ze met de bus naar school. We zeiden elkaar alleen gedag. Een paar weken later kwam ik derachter dat een vriend van mij haar email had, die moest ik dus hebben. Toegevoegd op msn, blijkt dat ze maar een keer per week online is. Afijn een week later, ja hoor daar is ze, helemaal stressen enzo, maar goed, we hebben een leuk gesprek etc.

Ik loop door de gang naar haar lokaal, en ja, ze komt de deur uitlopen maar loopt de andere kant op. Een hoop geschreeuw en komt daar zon dewd achter haar aan en gooit zijn arm om der heen. Nou dat was niet zo erg, dat gebeurt wel vaker, ik volg, stoppen ze midden in de hal en gaan ze daar eens uitgebreid lopen zoenen.

Gelukkig stond het raam op de 5de verdieping niet open anders had ik daar gebruik van gemaakt. Verder heb ik elke paal een ram gegeven. (mijn schoen ligt nou ook elkaar, en heb met voetballen een meisje van dertig meter afstand vant hek geschoten. Ik moest het toach ergens op afreageren.

Nu zit ik thuis, ff snel een poster over het gat in de muur geplakt en was wels benieuwd wat jullie nou zouden doen? Of jullie ook dit soort (naai-streken) hebben meegemaakt? (en denk niet dat ik gek ben, want ik ben met een project bezig en daar was zij precies goed voor, dus...)
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb precies gehad met mijn vriendin.. Ze zei dat ze niet vreemd e.d ging.. Khad gewoon les, moest pissen, loop naar beneden staat ze daar met iemand anders te zoenen bij de kluisjes, keb die gast uit eindelijk de hele school door geslagen en in bekant ieder kluis een deuk in getrapt..

Dit soort kut momenten maakt iedereen uiteraard wellis mee, en tja, ik kan het dan het beste afreageren
 
Beetje jammer dat je het meisje zou gebruiken omdat je zelf een project hebt :D
Maar ja kut voor je denks...
 
Kutwijven ze spelen altijd spelletjes daar kikken ze op ofzo, je moet in het begin nooit in een meisje vertrouwen, ze naaien jou niet LETTERLIJK maar FIGUURLIJK
 
Dit meen je niet echt toch...nahja. Sjill vent :)
Dat je kameraad een kopstoot krijgt van een ralle kutkamper, dat fokt je pas op..
 
Okee, dat je zo'n topic post als je zwaar geestelijk leed aan gedaan is , kan ik mee leven. Maar dit?
Als dit je problemen zijn, zou ik snel professionele hulp gaan zoeken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top