Minimaal Castrol A-747 , zelf gebruikk ik ELF (en anderen ) ELF HTX - 976 +Ja klopt daarom wou ik hem eigenlijk ook kopen omdat alles erbij zat dus vond dat best wel handing. Inplaats van alles los bestellen.
Welke ollie raad je aan ik zelf gebruik altijd castrol
En welke mm carb en uitlaat is hier goed voor. Zelf dacht ik aan een
23 mm polini carb
C21 of r1400 stage 6 uitlaat
ach ja ... zo gaat dat he ..das het mooie van deze Hobby .hahaha ja dat zal wel ja
tot nu toe nog wel de snelste alleen iemand bouwt deze winter een 172cc zip dus denk dat ik helaas niet meer de snelste ben.
En vergeet niet het belangrijkste, dat ik ook de knapste ben heStja ... voor nu dikke Prima ... echter als je wat Maatjes heb .. wil 1 van Jullie de snelste zijn ,, dat probleem heb ik een beetje .
En... @bartj is tot nu toch steeds de snelste
En vergeet niet het belangrijkste, dat ik ook de knapste ben he
Post automatically merged:
Maar waarom een 77.... succes met reserveonderdelen vinden straks
Een 70cc pakkingsetje is zo gevonden en 77 zal ook wel passen. Maar als je een keer een zuiger nodig hebt kan het al stuk lastiger worden. Is maar een tip maar voor dat geld is er zoveel leuks te vindenzijn de reserve onderdelen zo moeilijk te vinden dan? Heb jij anders nog een andere idee?
Post automatically merged:
ik zag namelijk ook nog tpr 86cc alleen is deze beter dan de 77c. alleen ben wel bang dat hier nog minder reserve onderdelen voor zijn. het lijkt me dat deze meer koppel heeft vanwege de grote cilinderinhoud?View attachment 78141
Kijken hoeveel dat er nog over 2 jaar zijn