This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Top Performances TPR 77cc 50mm kit

Hoi, heeft iemand ervaring met deze cilinder en kit, ik zoek namelijk iets snellers dan me black trophy. Ik zelf zat te twijfelen tussen de tpr 77cc of de mk2 racing of sport 70cc.
Post automatically merged:

alleen ik kan weinig reviews vinden van deze cilinder.

Attachments

• Schermafbeelding 2024-10-22 204053.png
    339.9 KB · Views: 16
Ja klopt dat zag ik ook alleen is het het waard om die cilinder te bestellen of is een mk2 sport eigenlijk net zo goed

Want daar hoef ik me carter niet voor te bewerken

de TPR 77cc is een stuk sneller .
En voor die prijs ... alles zit erbij .. krukas lagers etc etc .
Ik zou serieuze Olie gebruiken , anders is het spul zo kapot .

Reactions: bky
Ja klopt daarom wou ik hem eigenlijk ook kopen omdat alles erbij zat dus vond dat best wel handing. Inplaats van alles los bestellen.

Welke ollie raad je aan ik zelf gebruik altijd castrol

En welke mm carb en uitlaat is hier goed voor. Zelf dacht ik aan een

23 mm polini carb
C21 of r1400 stage 6 uitlaat

Last edited:
Minimaal Castrol A-747 , zelf gebruikk ik ELF (en anderen ) ELF HTX - 976 +
Carb ? 28 mm.
Uitlaat : C-21 / C -30
dan ga je echt knallen .
Dan heb je leuk / vlot spul , maar niet geschikt al Daily Driver,,, anders ben je in No Time het Rotjong van de Buurt .

Oke top dankje wel.

Ga hem ook zeker niet als daily gebruiken daarvoor heb ik mijn typhoon.

Mijn vario is op het moment.

Polini 3g koppeling
Tpr vario huis
Malossi mhr vario

En een vl14 malossi membraam.

Moet ik hier eventueel ook wat aan gaan vervangen het beste is natuurlijk overrange set alleen vind ik ze redelijk prijzig.

Race onsteking is ook nodig of zou een race onsteking ook later kunnen.

Ik wil namelijk de winter het blok gaan opbouwen dus wil eigenlijk alvast alles op een rijtje zetten wat ik nodig ben

En 1 op hoeveel mengen jullie dan 1 op 33?

Overrange Vario is leuk .. ligt er aan wat je wensen zijn ... voor de sprint met juiste Rollen en drukveer op 150 M is vaak STD voldoende .
Met Rotor / race onsteking is de Scooter Feller / agressiever , quaTop maakt hetgeen fluit uit

Dan laat ik dat allemaal gewoon voor nu hetzelfde.

Dan word de setup:

Tpr 77cc
Krukas tpr
Malossi mhr vario
Koppeling polini 3g
C21
28 pwk carb
Vl 14 membraam
Stage 6 subframe

Stja ... voor nu dikke Prima ... echter als je wat Maatjes heb .. wil 1 van Jullie de snelste zijn ,, dat probleem heb ik een beetje .
En... @bartj is tot nu toch steeds de snelste

Reactions: bky
hahaha ja dat zal wel ja
tot nu toe nog wel de snelste alleen iemand bouwt deze winter een 172cc zip dus denk dat ik helaas niet meer de snelste ben.

en nog 1 vraag kwa koeling hoe gaat dat kan dat gwn met de originele radiateur en pomp. of een grote radiateur en elektrische pomp.

ja klopt

Qua Temp ... : Meten is weten , mijn advies is : koop een Externe Digitale Temp Meter , Meten (voordat je gaat Blazen ) of , plaats een digitaal metertje op de Scoot , Malossi . KOSO what ever .
Ideale LC Temp is tussen de 50 en 60 Graden , kom je daar boven , monteer een grotere Radiateur .

Stja ... voor nu dikke Prima ... echter als je wat Maatjes heb .. wil 1 van Jullie de snelste zijn ,, dat probleem heb ik een beetje .
En... @bartj is tot nu toch steeds de snelste
En vergeet niet het belangrijkste, dat ik ook de knapste ben he

Maar waarom een 77.... succes met reserveonderdelen vinden straks

En vergeet niet het belangrijkste, dat ik ook de knapste ben he

Maar waarom een 77.... succes met reserveonderdelen vinden straks

zijn de reserve onderdelen zo moeilijk te vinden dan? Heb jij anders nog een andere idee?

ik zag namelijk ook nog tpr 86cc alleen is deze beter dan de 77c. alleen ben wel bang dat hier nog minder reserve onderdelen voor zijn. het lijkt me dat deze meer koppel heeft vanwege de grote cilinderinhoud?

Een 70cc pakkingsetje is zo gevonden en 77 zal ook wel passen. Maar als je een keer een zuiger nodig hebt kan het al stuk lastiger worden. Is maar een tip maar voor dat geld is er zoveel leuks te vinden