This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

top of standaard???

Pizzano

van die growtn´ ?
wat denken jullie dat ik moet gaan rijden volgend jaar? in de top of in de standaardklasse met m´n zip? dit vraag ik omdat ik ´em dus nog klaar moet maken en ik ben er zelf nog niet helemaal uit nl. ik heb nog een jaar dus ik doe het rustig aan
 
Originally posted by bond007:
begein al eens in standaard, ja kan daarna nog altijd over gaan hé

hij rijdt dit jaar (nou ja.. rijden) al voor het 2e jaar in de std klasse.

Gewoon naar de top gaan!!
 
eerst maar eens kijken of ik dat op kan brengen....ik moet duz echt meer sponsors hebben!!! jammer genoeg wil haast niemand hier in de buurt sponsoren..met geld dan..wel met korting, maar daar heb ik niet zo veel aan.....
 
precies dat dacht ik duz ook....in de standaardklasse KUN je met minder dure dingen toch een goed lopende scoot hebben...

net als m´n aerox nu...die is dus af, en ik kan er nix meer aan doen. dus heb ik die zip gekocht om om te bouwen. ik denk dat ik er nog gewoon mee in de standaardklasse ga rijden....
 
Zou ik ook doen, je moet toch wennen aan die Zip en met een zip in de standaardklasse maak je tenminste nog kans om in de top te gaan rijden.
Lijkt me iig leuker om een beetje achteraan te rijden in de Top klasse. Want mannen als Yrjo, Rik en Horst hou je zomaar niet bij.

Lekker voor de top in de standaardklasse gaan.
 
owkeej was ik ook eigenlijk al van plan...
ik wou alleen ff weten wat jullie hiervan vonden.

nu heb ik weer lekker veel tijd...staphorst gaat nl. ook al niet door.
 
Wat kost een seizoen rijden nou ongeveer? als je scooter al heb?

in de std klasse.
 
als je net begint, en je hebt nog niet zoveel verstand van scooterz...
, dan gaat het best wat kosten. ik had vorig jaar een begroting van ±10.000.- is dus veel...maar daar kwam ook een nieuw pak bij enz en ook reserve onderdelen noem maar op...

dit jaar, nu mijn scoot dus best goed loopt. hebben we uitgerekend dat we op iets van 7000.- komen...en daar zitten dus reserve onderdelen bij.

dus kappen, cil´s, krukas, banden enz enz.

ik zal nog eens bekijken wat het nou echt gaat kosten..(nu we toch al 3 races missen...)

greetz
 
oh ja bij die 7000.- zit dus ook de benzine voor de scooter, en de benzine voor de auto bij. en ook het inschrijfgeld. zo ongeveer alles wat je je kunt bedenken dus.