top 10 vieze pizza's

• Thread starter Thread starter baeron tuynheck
  • Start date Start date
iig niet Home Pizza naarbinnen gaan. Als je ziet hoe die gasten de ingredienten op dat deeg kwakken:r

Oja: pizza met ansjovis vind ik ook niet te vreten.

enige wat ik goor vind en wat geen pizza hoort tezijn omdat het troep is is een shoarma pizza en als je ooit op de zwarte markt komt probeer het maar niet

ik kreeg een tip van onze Boeie over een DR Oetker Ristorante Mozzarella, en HIJ HEERST !!!! :P

gruwelijk goede pizza, ik ga er vanavond een eten :)

Volgens mij is dit eerder een lekker pizza topic maar goed who cares. Pizza met ananas, dus zoete pizza, bennik nie egt weg van, hij moet hartig zijn. Stel meestal bij pizzaria zelf samen:
Basispizza met ansjovis en gorgonzola :) En eventueel daar nog garnalen bovenop mjammie!:~ :~ :~

AL CAPONE's pizzas all the way! Die dingen zijn zo verrekte lekker.
Die van de appie H zijn trouwens ook behoorlijk eetbaar!

ananas doet man...lekker fris...ik heb altijd die big american volgens mij met ananas, ham enz...die is zoooooo jammie :)

al capones doet zeker...maar ik vind het veelste duur.

wij hebben die van de aldi vaak, pan american pizza's hawai. Lekker, maar duurt zo lang om klaar te maken (30min).

die Pizza's van Dr. Oetker Rulen Cker :P vooral Salami, Big American en Tonijn De vriezer ligt vol met die dingen altijd handig :)
HIer een Tonijn Pizza van Dr. Oetker uf curze :)
hij was hier al bijna op :eek:

1021575967-pizza.jpg

:~

Originally posted by lenno
ik kreeg een tip van onze Boeie over een DR Oetker Ristorante Mozzarella, en HIJ HEERST !!!! :P
ik zeg, DR oetker Ristorante Pizza's Heersen, ik heb nu alle smaken zowat gehad en superlekker gewoon :D

pizza.jpg

Aldi Kaaspizza's heerschen ook, net zoals Chicago Town Pizza's van de AppieHappie.....

wat ik een vieze pizza vind? uhm, 1tje met garnalen enzo :r

Tonno is daarentegen wel weer heersend :W

hm.....ziet er wel lekker uit!!:~ mijn smerigste is met olijven en inderdaad garnalen!!! en kad er pas 1 met allemaal paprikaslierten :r

p.s: ristorante pizza´s zijn ook wel aardig

Originally posted by Boeie
ik zeg, DR oetker Ristorante Pizza's Heersen, ik heb nu alle smaken zowat gehad en superlekker gewoon :D

Dat verklaart een hoop [o.a. je dikke kop] :D

Ik vind pizza's met ananas & ham ook zeer goed te eten...

Met Pindakaas is natuurlijk ranzig, dat je zoiets kúnt bedenken... Je maakt toch ook geen slagroom-met-zure-haring-pizza :r

Jeroen = pizza king

Pizza Spidi waddinxveen ole ole, beste pizza's die er bestaan man

Mijn favo: Pizza 29: met spaanse peper, uien, champignon en overheerlijke kipfilet:p

Back